Wednesday, February 3, 2016

Amsterdam

Ma tean, et ma lubasin maja pilte kui me Interneti saame. Interneti saime, aga maja piltide asemel näitan teile seekord hoopis pilte Amsterdamist. Maja pildid tulevad järgmine kord, luban. Internetist veel niipalju, et see on meil kiire ja kuna meil on tark telekas, siis saan ma teleka kaudu netis surfata ja etv-d vaadata! Minu meelest täiesti suurepärane.

Igatahes, me saime Jamesiga jõuludeks Amsterdami kruiisi ta vanematelt. Põhimõte on sama nagu Rootsi kruiisil - sõitsime ühe öö sinna, päev Amsterdamis ja teine öö seilasime tagasi. Läksime pühapäeva õhtul ja tagasi tulime teisipäeva hommikul. Ilmselt aasta-ajast ja päevast sõltuvalt oli laev üsna tühi, seega oli meil ruumi laialt. Esimene öö oli üsna rahulik. Kuna laev sõitis Roterdammi, siis sealt võeti meid bussi peale ja sõitsime poolteist tundi Amsterdami. Teepeal nägime mõnda tuulikut, kuid muidu ei olnud midagi väga põnevat.

Amsterdam ise oli tegelikult ilus. Alguses olin ma natuke pettunud, aga see tuleneb vist aastajast. Jaanuar lihtsalt teeb kõik halliks ja natuke õnnetuks. Aga mida rohkem me seal ringi jalutasime, seda rohkem hakkas see meile meeldima. Aga kui te plaanite minna Madame Tussauds muuseumisse siis pole mõtet selle peale raha kulutada. Mõttetult kallis ja mitte väga muljetavaldav. Seksi muuseum oli aga selle eest odav ja piinlik. Punaste laternate tänav paistis kaugemalt ja päevavalges nagu tavaline tänav. Natuke lähemale jõudes selgus, et see ikka päris tavaline tänav ei ole. Päevaaeg oli seal üsna rahulik, kuid mõned naisterahvad siiski istusid pesuväel akendel. Tegelikult oli Amsterdam ilus ja tahaks sinna natuke ilusamal aasta-ajal tagasi minna. Tagasisõit oli aga veidi ebamugav, sest meri oli tormine ja laev loksus päris kõvasti. Mina olin täiesti merehaige. Õnneks muutus meri poole öö ajal natuke rahulikumaks. Aga ma lasen nüüd piltidel enda eest rääkida.

Kiitsakad viltused majad

Tulbid, seekord küll puust


Palju, palju rattaid





Kanepikohvik

Punaste laternate tänav

No comments:

Post a Comment