Thursday, December 15, 2011

Viimane nädal

Eilne ja tänane päev on, vastukaaluks minu masendavale nädalavahetusele, täitsa toredad olnud. Eile oli mul ekspromt loen, kuna reedel oli õppejõud haige, siis tegi ta eile asendusloengu. Meid oli lausa kolm tükki kohal. Aga just tänu sellele oli väga mõnus, selline hubane. Siis käisin korraks aiandis ja viisin Helene-le Kalevi šokolaadi. Ta on ääretult lahe inimene, nii et pärast sealt tulekut oli mul veel parem tuju. Õhtul oli meil ronijatega Christmas dinner. Menüüs oli kalkun, mis ongi inglaste peamine jõulusöök. Hea oli, aga verivorsti ja hapukapsa vastu pole sellel võimalustki. Pärast liitusin veel eestlastega mõneks kokteiliks.
Täna käisin hommikul ujumas ning pärast seda tulid Ricky ja Dale mulle külla. Järjekordne Christmas dinner. Seekord oli menüüs kala ja pannkoogid jäätisega. Minu kokkamisega jäid nad igatahes väga rahule. Näitasin neile pilte meie eelmise talve lumeuputusest ja videosid laulu- ning tantsupeost. See avaldas neile muljet. Ja nad on tõelised Paula fännid.

No comments:

Post a Comment