Thursday, May 8, 2014

Kes on minu lusikaga söönud?

See küsimus on mind juba mitmel korral painanud kui olen pärast nõude pesemist need kraanikausi kõrvale kuivama jätnud. Sest mu nuga-kahvel-lusikas leiavad endale sealt liiga tihti uue omaniku teadmata ajaks. Ning mulle ei meeldi oma söögiriistu võõrastega jagada.

Aga täna hommikul! Oioi, täna hommikul oli keegi lahkelt kasutusse võtnud minu kruusi... Te teate minu tundeid kruuside vastu. Lihtsalt öeldes sain ma kurjaks ja mul tekkis vastupandamatu soov kõigi uksed läbi koputada ja sisse nõuda, mis mulle kuulub. Aga ma olen siiski ka viisakas.

Mul pole tegelikult selle vastu midagi, kui minu asju laenatakse, aga kui mul on kõiki asju täpselt 1 (okei, kruuse on 3, aga see mis rändama läks oli just see kõige ilusam ja uuem) ja ma elan võõraste inimestega, siis mulle ikkagi ei meeldi, kui minu asju kasutatakse. Ning ma pole teb mis vaimustuses kellegi teise kahvli kasutamisest, mis on ei-tea-kus ei-tea-kui-kaua vedelenud, mis sellest, et ma selle enne puhtaks pesen. See on ju peaaegu nagu kui teil kõnniks naabrinaine sõnalausumata kööki, võtaks paar potti-panni kaenlasse ja läheks tagasi enda koju lõunat valmistama.

Ühesõnaga ootan ma väga järgmise aasta korteris elamise võlusid, kus mu kaaslaseks on ainult 1 neiu.

Tegelikult peaksin ma praegu eksamiks õppima, niiet tsaupakaa

No comments:

Post a Comment