Friday, May 16, 2014

Lõpp

Ma ei ole jälle ammu kirjutanud. Kuidagi kiire on olnud viimased 2 nädalat. Üle-eelmine nädalavahetus olin Sheffieldis kuni esmaspäevani, sest esmaspäev oli "bank holiday" ehk siis riigipüha meie mõistes. Miks, seda ma ei tea, aga vaba ta igatahes oli. Teisipäev kulus kuidagi iseenesest ära, kolmapäeval olin tööl, neljapäeval hakkasin korralikult eksamiks valmistuma, mis jätkus reedel. Reede õhtul läksin jälle Sheffieldi ning kui teil nüüd tekib küsimus, et miks ma Sheffieldi vahet pidevalt sõelun, siis jah, mul on noormees, kes elab Sheffieldis. Mis siin ikka salatseda. Seega nädalavahetus möödus seal. Esmaspäev ja teisipäev läksid jällegi eksamiks valmistumise tähe all. Kolmapäeval oli mu esimene ja viimane eksam. Ma arvan, et läks hästi, sest kõik oli meeles. Hinne oleneb nüüd sellest kui hästi vastused ette valmistatud olid.

Pärast eksamit oli meil ainult üks siht ja selleks oli pubi. Kuid kuna ilm oli ilus, siis üsna pea otsustasime, et võtame hoopis poest mõned õlled ning lähme parki istuma. Mõeldud-tehtud. Kui päike ülikooli hoone taha vajus läksid osad koju riideid vahetama. Mina, Ben ja Luke tulime minu juurde ja istusime edasi. Hiljem liitusime veel teistega pubis. Koju jõudsin kella 1 paiku. Väga tore õhtu oli ja teenis oma tähistamise eesmärki täielikult, kuna ega ma oma kursakaaslased nüüd enne Aafrikasse minekut ei näegi. Järgmise päeva pohmell oli muidugi üsna kohutav. Tundub, et vanemaks saades lähevad need ainult talumatumaks või on asi lihtsalt väheses harjutamises, mine sa tead.

Kolmapäeval leidsime Betiga endale ilusa korteri ka, 20 minuti jalutamise kaugusel koolist. Aga oh kuidas mulle ei meeldi see asjaajamine siin. Ma arvan, et mul on selle vastu tõsine allergia, mis väljendub üleüldises rahutuses, käte värinas ning kõrgenenud pulsis. Ma loodan sügavalt, et see korter on kogu asja väärt.  

Nüüd on veel vaja oma asjad kokku pakkida ja Beti juurde transportida. Õnneks on mul seekord lisa kätepaar koos autoga, mis teeb mu elu palju kergemaks ning ma ei pea vähemalt selle asja pärast stressama. Ausalt, see stressamine on mul nagu hobi juba viimasel ajal. Ning esmaspäeval kell 10.15 peaks lennuk oma rattad maast lahti tõstma ja mina kodu poole lendama.

Varsti näeme :)

No comments:

Post a Comment