Monday, September 21, 2015

Ahoi



Lubasin seekord pilte ja siin nad on

Pood, kus ma töötan. Selles otsas müüalse liha

Ja selles otsas müüakse pirukaid, juustu, karrit ja veel muud ninni-nänni
Liigume nüüd pirukate juurde

Kui tainas on valmis, siis pressitakse see vormi

Lisatakse täidis (sellel pildil sealiha ja grillkastmega) ja pannakse kaas peale

Ning saabki selline tore pirukas.

Järgmiseks sealiha pirukad ehk "Pork pies"

Kõigepealt kaalud parajad taina- ja lihapallid valmis. Meie teeme kolma erinevat suurust: suured, keskmised ja väikesed.

Surud vormi

Paned lihapalli sisse

Lööd kaane peale

Ja valmis ta ongi.
Ja nõndaviisi teeme korraga umbes 120 pirukat iga nädal.

Viimaseks veel kotletid

Kaalud õige suurusega lihapallid valmis ja vajutad selle masinaga lapikuks

Kotletid Inglise moodi. Nemad söövad neid enamasti burgerite sees, mitte kartuliga nagu meie.
Lõpetuseks veel mõned küpsetatud pirukad ka, mida ma igal hommikul värskelt valmistan.

Ümmargused on pork pied ja pikad on meie mõistes viineripirukad.

Novot, see kõik on üsna suur osa minu tööst. 

Ega mul suurt muud uudist polegi. Reedel käisime Jemsiga tasakaaluliikuritega sõitmas. Kuna see oli meie jõulukink ja hakkas kohe-kohe aeguma, siis oli viimane võimalus see ära kasutada. Täitsa tore oli ja niipea kui ära harjusime ja juhtimise käppa saime, oleks tahtnud ikka kiiremini sõita. Kahjuks oli kiirus piiratud ja päris rallivõistlust teha ei saanud, aga vahva kogemus ikkagi! Kuna me 10 naela eest pilti osta ei tahnud siis ainus pilt sellest päevast on minust kooki vitsutamas.


Lõpetuseks veel mina oma tööülikonnas









No comments:

Post a Comment