Wednesday, March 16, 2016

Ahoi

Vabandan, et pole siia ammu midagi kirjutanud. Vaatasin järgi, et viimane postitus oli täpselt kuu aega tagasi. Minu vabandus on see, et olen nüüd juba kuu aega kolmapäeva õhtuti lisatööd teinud. Aitan sealsamas talus piima töödelda ja pudelisse panna, aga kuna see kestab õhtul kella 6st kuni tavaliselt 12ni öösel, siis olen ma neljapäeval ja isegi reedel veel üsna väsinud.

Peale selle käin ma alates veebruarist üle nädala esmaspäeviti kohalikus mtü-s, mis loodushoiu ja korraldamisega tegeleb, vabatahtlikuks. Siiamaani olen teinud erinevaid lihtsaid välitöid nagu võsa maha võtmine, heki tegemine ja muud heakorra tööd. Kui nüüd päris aus olla siis väga palju uut ma õppinud veel pole, enamikus on need kõik sellised tööd, mida ma kodus teve elu olen teinud :D Aga tähtis on see, et ma saan paberi peal näidata, et olen käinud ja teinud. Esimene päev oli küll päris õudukas ilm: terve päeva kallas vihma ja jumal tänatud minu hea vihma jope ja pükste eest, mille Kristjan mulle andis! Edaspidi on ilmad paremad olnud ja kõik, kellega koos ma olen töötanud, on ka toredad ja abivalmid olnud.

Mul oli vahepeal sünnipäev ka ning sooviksin teha kniksu ja suure karukalli kõigile ilusate soovide eest. Sünnipäeva raha eest ostsin endale kenad ja mugavad kevadkingad. Muude toredate kinkide hulgas sain veel imeilusad kõrvarõngad Jamesilt ja kokaraamatu retseptidega, mis just minu uue dieediga sobivad.

Remont on ka veidi edenenud ning praeguseks oleme magamistoa värvimisega ühel pool. Nüüd on vaja veel põrand ära lihvida ja nipet-näpet veel ning siis ongi valmis.

See nädalavahetus lähme aga vahelduseks hoopis Walesi. Teen pilte ja näitan teile ka.

Kohtumiseni

No comments:

Post a Comment