Tuesday, April 12, 2016

Tegemised

Ma pole siia enam ammu jõudnud, kuid vabanduseks on mul tuua palju tegemisi. Alustan sellest, et juba mõned nädalad tagasi käisime Jamesiga nädalavahetusel Walesis. Kuna tal oli reedel seal väike töö teha, aga sinna oli 4 tunni autosõidu tee, siis mõtlesime, et lähme koos ja jääme sinna teveks nädalavahetuseks. Käisime ja uudistasime ringi ning tegin ka mõned pildid.



Toredad värvilised majad

Kuldnokkade sünkroon lendamine






Munadepüha pühapeval läksime Jamesi vanemate juurde ning James tahtsin väga jalutama minna. Eks me siis läksime ning tagasi tulles oli mul sõrmes sädelev sõrmus. James palus mind endale naiseks samal päeval ja kohas, kus me kaks aastat tagasi esimesel kohtingul käisime.



Siis oli Jamesi sünnipäev. Mina kinkisin talle ilusa tviid pintsaku ning ema-isa andsid raha vesti jaoks. Ning siis tulin ma juba koju. Nüüd olen jälle Inglismaal tagasi ja peab tööl käimisega uuesti harjuma.

Seega tegemist on olnud piisavalt. Loodetavasti näeme varsti jälle,

No comments:

Post a Comment