Wednesday, June 22, 2011

Lõpetamine

21. juuni oli tihe päev. Kell 8 juuksurisse, siis Sandra juurde meiki ja lennates Tallinasse presidendi vastuvõtule. Kell 4 jõudsin tagasi koju ja kell 5 olin juba uuesti Sandra juures meigis. Ja kell 6 hakkaski meie aktus.... Ilus oli, kõik nägid nii kenad välja, kõik oli pidulik aga samas selline....soe ja helge. Võltsi naeratust ei pidanudki tegema, naeratus püsis ise kogu aeg näol :). Kõne tuli täitsa hästi välja, suutsin rahulikuks jääda, ainult viimane lause jäi ütlemata, sest pisarad tulid, aga sellest polnudki midagi. Õnneks kõigile meeldis ka. Sain hõbemedali.... naljakas on mõelda, et nüüd on minu nimi ka 2. korruse seinal, millest ma niii palju mööda olen kõndinud ja neid nimesid lugenud. Ma olen jätnud väikese jälje endast sellesse suurde majja, mis on mulle 12 aastat teiseks koduks olnud. Ühe sõnaga, aktus oli väga ilus. Ka ilm soosis meid ja õnnitlemise ajal oli õues ilus ilm ja isegi päike paistis. Ma sain terve sületäie lilli ja nii paljud tulid õnne soovima ja jälle oli naeratus kogu aeg kõrvuni :). Sain nii ilusaid kingitusi ja kõik oli jälle nii ilus. Mulle tehti palju komplimente ja kõik olid nii rõõmsad. Üldse tundub praegu sellele tagasi vaadates kogu lõpetamine nagu ilus hele unenägu :). Loodan, et pildid tulid ka ilusad. Kuid mis kõige tähtsam, ma nägin kui palju on minu ümber inimesi, kes mind väga armastavad ja alati toetavad. Aitäh!

No comments:

Post a Comment