Saturday, November 17, 2012

Vahekokkuvõte

Oeh 2 kuud on möödas ja 1 veel jäänud. Aga ma tunnen, et väsimus hakkab tulema. Tahaks juba koju tulla. Kuigi ma eelistan 100 korda rohkem seda, et mul on koguaeg midagi teha ja pole aega lihtsalt istuda, siis praegu hakkab aur otsa saama vaikselt. Oleks vaja saunas ja ratsutades akusid laadida vahepeal.
Minu igapäevane tegevus hakkab kell 8 hommikul (jah ma ärkan isegi nädalavahetusel kell 8) ja sellele järgneb hommikusöök ja kohv Terevisiooni seltsis. Miks ma iga päev nii vara tõusen? Sest kui ma kauem magan, on tunne, et olen pool päeva maha maganud ja ei jõua enam midagi teha. Vahepeal on küll tunne, et mul oleks 48 tundi vaja ühte päeva.
Siis olenevalt päevast lähen ma kas loengusse või hakkan kodus õppima. Umbkaudne nädala tegevuskava koosneb esmaspäeva hommikusest ujumisest, teisipäeva ja neljapäeva õhtusest kickboxi trennist, kolmapäeviti kui jõuan, käin ronimas. Umbes 2 päeval üritan tööl käia, õnneks on mul kuni jõuludeni iga nädal üks City mäng, seega üks vahetus on olemas. Teisipäeviti, kolmapäeviti ja reedeti on loengud/laborid.
Aga ma olen väga rõõmus, et ma ennast kokku võtsin ja kickboxi trenni vaatama läksin ja seal käima hakkasin. Mulle tõesti meeldib see, trenni lähen alati hea tujuga ja trennist tagasi tulen ka hea tujuga. Neljapäeviti lähme veel kõik koos pubisse õllele ja niisama juttu ajama ning piljardit mängima. Kahjuks olen ma suht saast, aga noh, ehk ma aasta lõpuks oskan lisaboonusena piljardit ka mängida! Ja ma olen nii elevil, sest 6. detsembril on meil grading, ehk me saame oma esimese vöö - valge. Selleks peame oskama põhilööke ja läbima füüsilise testi, mis koosneb kõhulihastest ja kätekõverdustest ja üht-teist veel. Kõhulihaste osa on kerge, aga kätekõverdusteks ma pean veel natuke treenima. Nüüd ma olengi püüdnud iga päev neid harjutusi, mida meil vaja on kodus ka teha.
Tegelikult alustan järgmisel nädalal veel ühe põneva asjaga, aga sellest siis kui algus tehtud on.
Täna olin jälle staadionil tööl. Kuna Sander pidi varem ära minema, jäin mina ChefD kohuseid täitma tema asemel ja siis pool juhuslikult jäin veel pärast lisatunde tegema ehk siis asju järgmiseks mänguks valmis seadma. Kella 11 - 19. Ja ma isegi ei saanud täna vahepeal süüa kui välja arvata vahepeal muu tegevuse kõrvalt söödud magustoit. Aga polnud hullu, praegu olen küll pool laip, aga varakult tuttu ja läheb edasi!
Tegelikult üks asi mida ma hirmsasti igatsen on vaikus. Kuna ma elan praktiliselt kesklinnas ja meie aknad on... noh mitte eriti helikindlad, siis ma kuulen kõike, mis väljas toimub. Päeva-ajal polegi midagi, aga õhtul enne magamajäämist tahaks ikka vaikust. Harjunud ju ainult meie vana seinakella tiksumist kuulama. Aga enam pole palju jäänud, kuu veel ja saangi oma igatsetud vaikuse :)
Seni püsige lainel, varsti tuleb veel põnevat juttu!

No comments:

Post a Comment