Tuesday, January 21, 2014

Viimane kord olid natuke negatiivsed toonid. Praegu olen vist jälle ära harjunud. Kliimavahetus lõi tapeedi seina küljest lahti, aga panin värsket liimi vahele ja nüüd on korras.

Vahepeal sain veel eneseuhkuse pihta ka tubli vopsu. Aga pole hullu, kasvatame nahale ühe kihi juurde ja nopime kriitikast kasulikud kohad üles ning tahate näha, et lõpptulemus on parem kui arvate oskate. Eks ma ilmselt võtan kriitikat üldse natuke liiga südamesse, eriti kui see tundub natuke ebaõiglane kriitika.

Tegelikult on järgmised 2 nädalat intensiivsed, sest mul on vaja kirjutada lab report ja teha presentatsioon, seega ilmselt ma siia palju ei jõua. Ja mis mul kirjutada olekski kui ma nagunii suurema osa ajast õpin.

Aga järgmisest nädalast hakkavad poksi trennid uuest, siis saab natuke vaheldust ja stressi peletamiseks kedagi taguda.

Ahjaa, 2 nädala pärast tulevad lõputööde nimekirjad ka välja. Õnneks pole selle pärast väga vaja muretseda ja pead murda enam. Tuleb lihtsalt õige õppejõud üles otsida.

Ega suurt midagi muud uudist polegi. Kohtumiseni

No comments:

Post a Comment