Monday, January 19, 2015

Olen selle asja siin unarusse jätnud natuke. Aga pole mahti olnud kirjutada. Viimane nädal kodus läks essee kirjutamise vaimus ja tõbine olles. Eks see stressi koll sööb mu viimaseid immuunsuse riismeid. Aga kuna mul preaegu kohe kuidagi pole aega ega tahtmist haige olla, siis läksin ostsin täna apteegist (pärast eile õhtust kurguvalu) oranže tablette ja hakkan kohe hoolega krõbistama. Ja et nad siis töötaksid ka!

Täna oli tegelikult üldse selline natuke nõme päev. Projektiga olen hetkel veidi ummikus, sest lihtsalt ei saa aru, mida need numbrid tähendavad. Või kui mõnest saangi aru, siis kuidas ma neid lahti kirjutama pean? Selline tunne nagu õpiks hiina keelt. Aga juba on juhendajaga kokkusaamine korraldatud ja ehk saame sellest künkast ka üle. Siiamaani ongi kuidagi liiga sujuvalt läinud.

Siis pidin täna veel oma esse pärast südamerabanduse saama ja kassiahastus oli oi-oi kui lähedal juba. Tegelikult lahenes kõik kenasti. Kolmapäeval on tähtaeg.

Novot, ega mul suurt midagi muud põnevat polegi toimunud. Raamatukogus on ka koguaeg nii külm, et täiesti kohutav. Ma ei saa vist enne kevadet seal rahulikult õppimas käia. Üle paari tunni lihtsalt ei kannata olla. Talvematel seljas on ka ebamugav istuda ju.

Seekord läks tagasituleku masendus õnneks üsna valutult, sest kolmapäeval oli kohe ronijatega pildistamine, mis oli tore ja õhtul tuli James minu juurde, sest neil oli Manchesteris üks töö.

Siiski, enne Inglismaale tulekut oli meil neidudega oma väga hiline jõulupidu! Te olete ikka maru vahvad mul :) Elo õpetas meile Heleriniga sushi tegemist ja siis pärast sai kõvasti vitsutatud.

Naised hoos


Kõik valmis 
Veel söögist rääkides, tegin endale täna scone. Need on need saiakese moodi asjad, millele tuleb kuhjaga moosi ja vahukoort peale panna ja siis pintslisse pista. Tegid tuju kohe kõvasti paremaks ja maitsesid magusalt.


Ning ükspäev juhtus veel selline asi, et lõikasin oma loomakalendrist pildid välja ja kleepisin seinale. Kuna ma seinakalendri järgi tungivat vajadust ei tundnud, aga pildid olid ilusad, siis tegin seekord hoopis sedasi.






No comments:

Post a Comment