Wednesday, February 18, 2015

London ja Harry Potter


 Mul oli üks äärmiselt tore nädalavahetus. Sain Jamesilt jõuludeks Harry Potteri stuudio külastuse koos päevaga Londonis. Ma rääkisin talle kunagi, et valentinipäevaga ei ole vaja tal vaeva näha, sest ma nagunii suuremat ei arva sellest, aga tema kavalpea korraldas nii, et ma sain oma valentinipäeva kingi hoopis jõuludeks.

Niisiis, meie seikluslik nädalavahetus algas laupäeva varahommikul sületäie lilledega.


Kella poole 10ks läksime bussijaama kust väikese hilinemisega võttis meid peale buss ja sõidutas Londonisse. Teekond kujunes arvatust veidi pikemaks, sest liiklust oli hirmus palju. Londonis oli meil aega umbes 4 tundi. Me kappasime kesklinna läbi ja vaatasime need suuremad vaatamisväärsused uuesti üle ning ega meil muuks palju aega jäänudki.

Buckingham Palace



Mulle meeldis Londonis kõige rohkem see, et neil on hobustele eraldi valgusfoorid!
Kuna ilm oli üsna niru, pilves, jahe ja niiske, siis ega rohkem poleks viitsinudki seal ringi kolada. Kell 5 istusime jälle bussi ja vurasime oma hotelli poole, mis oli Londinist veidi väljas. Kuna liiklus oli jällegi metsik, siis võttis hotelli jõudmine 1.5 tundi. Kohale jõudnud, käisime söömas ja siis suundusime oma tuppa, võtsime saapad jalast ja sirutasime ennast voodis välja. 

Pühapäeva hommikul oli jällegi varajane äratus, hommikusöök ja uuesti bussi. Seekord oli aga meie sihtkohaks Harry Potteri stuudio. Ehk siis, see filmistuudio, kus on suurem osa kõigist Potteri filmidest filmitud, on nüüd sätitud nii, et kõik näevad kõike. Aga ma lasen piltidel rääkida.

Astuge sisse
James Saladuste kambri ust imetlemas. Ja see töötab tegelikult ka nii nagu filmis
Kihv isiklikult
Jäneseurg
Võlukunsti ministeerium
Võiõlu
Privet drive
Hobugreif. Ja see loom liigutas päriselt, see oli ilmselt üks muljetavaldamaid asju seal. Ta nägi täiesti ausalt välja nagu päris elus loom

Sigatüüka suur saal

Need vanad head lauad

Griffindori vormiriided

Dumbledore oma kõnepuldis, vasakul Maconagal ja paremal Snipe 

Ning loomulikult ei saa unustada Hagridit

Tuled
Poiste magamistuba. Harryl on muide samad initsiaalid, mis mul



Griffindori puhketuba



Paks Daam


Nähtamatuks tegev mantel



Originaal võlukepid



Peegel, kust Harry nägi oma vanemaid. Leia pildilt meid



Lemoni sorbett ja algab sõit....



...Dumbledorei kabinetti



Snape oma kuningriigis



Ööbuss



Diagoni põiktänav - täpselt nagu filmis eks



Ja lõpus ootas meid see meistriteos - Sigatüüka loss kogu oma ilus. See oli tõsiselt võimas!



Ja minu tassikogusse lisandus Hedwigi näoga tass

No comments:

Post a Comment