Wednesday, February 25, 2015

Sünnipäev(ad)

Tere ja suur aitäh kõigile toredate soovide ja kingituste eest! Te olete maru toredad ja armsad :)
Aga päev ise möödus tegelikult väga toredasti. Mu sünnipäev hakkas juba kolmapäeva õhtul peale kui James mulle üllatuse tegi ja õhtul minu juurde tuli. Ta võttis neljapäeva hommiku endal töölt vabaks. Esimese kingi sain juba õhtul


Imeilusa koogi Jamesi õelt Lauralt

Sünnipäeva hommikul magasime natuke kauem ja mõnulesime. Sain üle mitme aasta jälle voodis ja tudu riietes olles kinke avada. Kõigepealt tuli terve laadung kaarte poolelt Hickey'de suguvõsalt


Järgmiseks tuli põhiline kink, ehk Jamesi kingkitus (ja ärge nüüd üleliia erutuge, see on lihtsalt sünnipäeva kingitus).


Tegelikult oli mul see aasta päris korralik sõrmuste saak, sest nädalake varem saabus mulle pakk kodust ja emme-issi olid ka peitnud kohvi ja kommide vahele mulle kingituse


Aga kes mind teab, see teab ka, et mul ei saa kunagi liiga palju sõrmuseid olla!

Pärast kinkide avamist, tehti mulle süüa ja pärast seda saime veel natuke aega lihtsalt olla kuni James kella 12 ajal uuesti tööle pidi minema. Ning ega mulgi palju aega polnud, sest kell 2 hakkas loeng ja sellest ei vabasta isegi mitte sünnipäev. Kohale jõudes oli mul siiski järjekordne tore üllatus; Ben ootas mind juba kohvi topsiga loengusaalis! Pärast loengut läksin natukeseks raamatukokku, aga ega õppimisest suurt midagi välja ei tulnud, pea oli laiali otsas. 

Õnneks ei olnud vaja väga pikalt raamatukogus kannatada, sest peagi oli vaja trenni minna. Trenn oli seekord erakordselt lõbus, sest mina ja Vida ei saanud teatud tehniliste ülesannetega just väga professionaalselt hakkama ning nägime välja nagu tantsiksime diskot. See ajas meid aga täiesti pööraselt naerma ja kui sa juba ükskord itsitama hakkad, siis on pea võimatu ennast uuesti tõsiseks sundida. Pärast trenni läksime päris suure kambaga curry't sööma. See ei olnud spetsiaalselt minu sünnipäeva puhul vaid lihtsalt sattus samale päevale, aga tore oli siiski. Söök oli hea, seltskond oli tore ja mulle lauldi sünnipäeva laulu ka! Seda pole juba ammu juhtunud, aga see on endiselt võrdselt piinlik ja südant soojendav :) 

Kuna neljapäeva õhtul jõudsin üsna hilja koju, olid Beti ja Sander juba magama läinud, aga hommikul ootas mind veel üks sünnipäeva kingitus

Sain isegi küünlaid puhuda ja soovi soovida

Reedel tuli James uuesti Manchesteri ja sain veel viimase kingituse tema vanematelt. Osa sellest kingist valisin ma tegelikult ise eelmisel nädalavahetusel.

 

Jah, ma sain endale päris isikliku võlukepi! Kui me Harry Potteri maal käisime siis tahtsin ma seda nagunii endale mälestuseks osta, aga siis James arvas, et kuna ta vanemad nagunii tahavad mulle hirmsasti kinki teha, aga tema ei oska neile midagi soovitada, siis lahendame selle hoopis nii, et nad kingivad mulle selle võlukepi. Nüüd on mul Sirius Black'i enda võlukepp. Peale selle oli mul pakis veel ilus küünlajalg, aga sellest unustasin pilti teha. 

Reede õhtul läksime kohalikku pubisse. Kuna suurem enamus ronijaid olid just see nädalavahetus hoopis Sheffieldis võistlemas, siis ei saanud nemad tulla ning tegelikult tuligi ainult Jamie, sest ka teised kutsutud ei saanud erinevatel põhjustel tulla. Aga sellegi poolest oli tore näha Jamiet ning kui tema lahkus, hakkasime Jamesiga viskit jooma ja rääkisime lihtsalt maast ja ilmast. 

Vot selline tore sünnipäev oli mul. Veelkord suured tänud kõikides vormides õnnitluste eest ja luban, et sünnipäeva raha kulutan millelegi mõistlikule ;).

Peale minu sünnipäeva oli eile veel Eesti sünnipäev ning traditsiooniliselt tähistasime sedagi. Kutsusime kohalikud eestlased jälle kokku, paar mitte eestlast oli ka, ja sõime hea-paremat ning vaatasime paraadi. Laud oli lookas ja seltskond tore.






No comments:

Post a Comment