Wednesday, February 4, 2015

Kaks asja

Täna ma räägin teile kahest asjast.

1. Ma sain Kenti Ülikoolist pakkumise magistri õppesse minekuks. Kui ma oma projekti ja viimaste kursusetööde/eksamitega täitsa puusse ei pane, siis ei tohiks sissesaamistingimuste täitmisega probleeme olla.

2. Järgmisel teisipäeval ootab mind tasuta juuksuri külastus. Reedel rongis olles tuli üks naisterahvas minu juurde ja alustas juttu "vabandust, aga ma pean midagi veidrat küsima..." Ma arvasin, et ta ütleb, et on rase või midagi ja et kas ma saaksin oma istekoha talle anda. Aga ta ütles hoopis, et tal oleks vaja kedagi, just sellise soenguga nagu minul ja et kas ma oleksin nõus tulema oma juukseid lõikama. Kuna lõikus on tasuta, siis mõtlesin, et miks mitte, selle aja peale kulub väike värskendus juba ära küll. Kui ma sellega kellelegi veel teene ka saan teha, siis seda parem. Ega ma täpselt teagi, miks tal just sellise lõikusega pead vaja on või mida ta täpselt mul seal lõikama hakkab, aga elame-näeme. Tema tundus igatahes väga õnnelik kui ma 'jah' sõna ütlesin. Ning kuna ta on Toni&Guy'st siis ma arvan, et võib usaldada.

See ka veel, et minu ja Jamesi kuiv ja alkoholivaba jaanuar sai läbi. Ma jõin selle täistamiseks lausa terve pudeli õlut!

No comments:

Post a Comment