Wednesday, March 11, 2015

Vabandan pika vaikimise pärast, aga viimased paar nädalat on väga kiired olnud.

Töötasin täisvõimsusel oma lõputöö kallal ja vahepeal oli juba piisake paanikat, aga täna hommikul saatsin oma lõpliku versiooni õppejõule üle vaatamiseks. Lühidalt öeldes - mu lõputöö on valmis! Nüüd on veel viimased väikesed parandused pärast juhendaja kommentaare, aga midagi suurt ei tohiks enam olla, sest ta on kõik osad eraldi juba läbi lugenud nagunii. Eile sain veel viimase kaardi ka valmis, või noh, Tom, üks meie abiõpetajates, sai selle valmis. Vaikselt tunnen, et suurem stress hakkab üle minema. Eelmine nädal oli ikka päris hull, ma olin igaks õhtuks nii läbi kui läbi. Kevadväsimus ja närvipinge tegid korraliku kambaka.

Seetõttu oli eelmine laupäev eriti mõnus, sest me läksime Jamesi ja Mattiga kalale. Poisid õngitsesid pühendunult ja mina päevitasin vähemalt sama pühendunult. Aga siiski, siiski püüdsin mina ka ühe väikse kala poja. Jamesil näkkas päris hästi, Mattil mitte nii väga. Hommiku poole oli pilvine ja üsna kõle, aga pärast lõunat tuli päike välja ja kuna Jamesi uus kalastustool on ka väga hea päevitustool, siis võtsin ma selle kaenlasse, otsisin tuulevaikse koha ja vedelesin nina päikese poole kohe hea mitu tundi. Mul oli tunne nagu kuival käsnal, kes endasse vett imeb. Nii tohutult hea oli lihtsalt sooja päikese käes olla.




Poisid püüavad teisel kaldal kala, mina laen päikesepatareisid

Mõnus oli terve päeva õues olla. Pärast ligunesin veel soojas vannis ja rüüpasin õlut. No küll oli hea! Õhtul tegime süüa ja lõpuks vaatasime viimase Harry Potteri filmi ära. 

Pähapäeval me nii tublid polnud enam. Me olime mõlemad natuke hajevil ja mitte väga terased. Näiteks läksime poodi ja kohale jõudes avastas James, et on oma rahakoti koju unustanud. Ega me muud peale voodis laisklemise ja teleka vaatamise suurt teinudki. Minu teksasid tuunisime, mul on nüüd ka popid ja noortepärased lõhkised püksid. Õhtul kutsusid naabrid meid enda juurde sööma, sest Jamesi vanemad on Walesis puhkamas. Pärast seda oligi juba aeg rongi peale minna ja Manchesteri sõita.

Esmaspäeval õppisin hommiku poole ja siis käisin ostsin endale uued tennised kuna mul peale saabaste pole enam üldse midagi jalga panna. Ilusa salli leidsin ka. Nüüd ma olen kevadeks juba täitsa valmis ja varustatud.

Eile tegin veel viimased vajalikud asjad oma projekti jaoks ja täna saatsin viimast korda juhendajale üle lugemiseks. Järgmisel reedel on tähtaeg. Siis on vaja veel kaks koopiat välja printida ja lasta ära köita ning valmis ta ongi. Pärast oma töö ära andmist sõidan kohe ronijatega nädalavahetuseks ronima, mis on, ma usun, väga hea ja meeldiv tähistamise viis. James lubas pudeli viskit ka osta.

Seniks aga olge mõnusad ja ärge laske salakavalal kevadilmal ennast ära lollitada.



No comments:

Post a Comment