Monday, August 29, 2011

Nädal ongi täis

Nüüd olen nädala Inglismaal olnud, tegelikult on see päris ruttu läinud. Aga eilsest ja tänasest siis. Olen mõlemal päeval koos oma uue majakaaslasega linnas käinud. Natuke ringi vaadanud, et kus mis asub. Nüüdseks olen sõitnud ka juba päris mitu korda doubledecker'iga ehk siis kahekordse bussiga ning täna proovisin ära ka inglaste rahvustoidu fish and chips (ohtras õlis praetud kala ja friikartulid). Ütleme, et iga päev seda ei sööks :) Trish(majakaalsane) ütles ka, et inglased ei toitu tervislikult. Kohtusin täna ka tegelasega, keda kutsutakse "crazy bus lady". See on üks naisterahvas, kes tuleb bussi ja räägib kõva häälega kõigile igasuguseid vandenõuteooriaid.  Linn ise on selline....üsna tavaline linn tegelikult. Eks siin on ka ilusamaid kohti, aga ma pole neid veel näinud, nt raekoja plats. Homme on plaanis natuke poodides ringi vaadata ja ülikoolis ära käia. Üritasin täna ka, aga kuna siin oli bank holiday(neid pidi olema 4 korda aastas, kus paljud asutused ja poed on kinni ja bussid ei sõida nii tihedalt), oli kool kinni. Ehk on homme rohkem õnne. Ostsin endale Inglismaa sim kaardi ka. Jubedus kui pikad telefoni numbrid neil on. 11 või 12 numbrit. Mul ei jää see iialgi meelde. Trish'il on sõber külas ja nad plaanivad plaati salvestama hakata, seega on mul tasuta kontsert soolas :) ja pärast pidin neile veel näitama eesti rahvatantsu videot, sest ma ei osanud seda kuidagi oma vähese inglise keelega neile kirjeldada. Ning teen endale ühe tervisliku õhtusöögi ka vastukaaluks tänasele lõunale :) Head ööd!

No comments:

Post a Comment