Wednesday, August 3, 2011

Tallinnas

Tavaliselt ei ole minu ühepäevased asjalikud pealinnas käigud nii toredad. Täna aga, võta näpust, oli naeratamiseks põhjust kui palju :). Kõigepealt nägin ma Toomast, rääkisime juttu. No see on ammu teada, et siis on mul suu kõrvuni :D. Teiseks käisin kinos Potteri viimast osa vaatamas, tore oli. Kärtsu, mürtsu ja õnnelik lõpp, mis sa veel tahad. Siis võeti mind Viru keskuses rajalt maha, et teha mulle kiiresti "hästi ilus meik" loomulikult oli selle sügavam mõte mulle puuder ja põsepuna maha müüa. Kahjuks ei läinud ma õnge, aga see noormees, kes minu peal oma müügitehnikat proovis oli lihtsalt tore ja naljakas:) kes ikka suudab tõsiseks jääda kui sulle kilgatakse, et sa oled niinii armas :D. Ja mainimata ei saa jätta ka seda, et ma sain uue telefoni. Me veel ei saa teineteisest alati hästi aru, aga me harjume üksteisega :).
Niiet üle ootuste lõbus ja tore linnas käik :) Aitäh!

No comments:

Post a Comment