Sunday, February 19, 2012

Aitäh

Aitäh kõigile kallitele inimestele, kes selle päeva ilusamaks ja erilisemaks tegid! Ma olen väga õnnelik ja rikas.
Aga sünnipäevast endast. 20.... imelikul kombel on mul täitsa selline tunne, et nüüd ma olengi 20, sain selle ühe päevaga vanemaks. On tunne, et nüüd tuleb nagu suureks saada. Tavaliselt ei ole mul pärast sünnipäeva mingit erilist tunnet, et olen aasta vanem, aga see aasta on. Võib-olla on see tingitud sellest, et nüüd algab minu vanus number 2ga. Laupäeva õhtul käisime väljas ja võtsime uue numbri tantsu ja tralliga vastu. Täna olen vaikselt isekeskis tähistanud. Vaatasin kõikide lõpetamisete pildid üle ja täheldasin, et ma tegelikult olengi suuremaks saanud. Naljakas on.
Ning minu tavaliselt paukuva pakase ja tuiskudega sünnipäevast on sujuvalt saanud ilus kevadine sünnipäev.
Krookused õitsevad

Ning päevitada saab täitsa edukalt

No comments:

Post a Comment