Thursday, September 20, 2012

Esimene nädal hakkabki läbi saama. Üllatavalt kiiresti on teine läinud. Ülikoolis esimesed instruktsioonid saadud, saab järgmisele nädalale ootusärevusega vastu minna. Siiamaani tundub olema huvitav. Väljas on ka juba käidud ja sõradega kokku saadud. Poes käidud ja kausse/taldrikuid/ lusikaid jne ostetud (kusjuures see pole üldse kerge ülesanne olnud, arvestades et peaaegu kõik tudengid jahivad samu asju). Täna käisin ka töö juures ja neil oli väga hea meel mind näha kuna hetkel on tööd palju ja iga abikäsi teretulnud.
Pean tunnistama, et see aasta tõotab tulla tunduvalt parem kui eelmine. Ülikoolis läheb asi põnevaks ja saab ka reaalselt õppima hakata ehk. Ning kõige muu osas on juba algus umbes 100 korda parem. Eelmine aasta oli raske, mitte õppimise osas, kuid kõige muu osas küll. Ma ei saanud palju raamatutarkust juurde, kuid elutarkust kogunes oi kui palju. Tegelikult oli hea, et mul see aasta sisse elamiseks oli. Nüüd saan rõõmsalt ja reipalt kõigele vastu minna ning ma lausa ootan kõike uut ja huvitavat, mida see aasta endaga kaasa toob. Mul pole isegi kõhtu valutama panevat koduigatsust veel olnud. Seega saba rõngasse, naeratus näole ja everything will be alright in the end!

1 comment:

  1. Selle üle on mul ainult hea meel, et sul kõik hästi on ja helge tulevik terendab silme ees :)

    ReplyDelete