Tuesday, December 11, 2012

Viimase Inglismaa nädala viimane teisipäev

Eile (esmaspäeval) oli meil Eesti society filmiõhtu. Vaatasime filmi "Polly päevikud". Mulle väga meeldis, vahepeal oli raske vaadata ja vahepeal ei suutnudki vaadata, aga väga huvitav ja mul läks vahepeal täiesti meelest ära, et mu ümber istuvad teised inimesed, nii palju süvenesin. Mina tegin võileivad, Kati tegi piparkooke ja Kalevi komme ning popcorni oli ka. Siidreid smuugeldasime ka sisse. Pärast filmi läksid kõik koju. Tundub, et kõigil on väsimus peal ja ei viitsita ringi tuuseldada eriti. Päris mitu inimest tunnistas ka, et mõtted on juba mujal ja raske on keskenduda koolile, nagu minulgi.
Täna näiteks istusin ma kell 2 päeval alles pidžaamaga laua taga ja lobisesin paari inimesega Interneti teel. Kuigi ma täna siiski suutsin oma presentatsiooni ära lõpetada. Nüüd peab veel miljon korda läbi harjutama, et see pealuu sisse kuluks ja ei oleks vaja kätt väristades paberi pealt lugeda. Ohjah.
Eile tundsin ka veidi, et kurk on kuidagi kummaline. Täna on see täitsa ametlikult valus, ei tapa, aga päris hea ka ei ole. Peaks midagi ette võtma, pühapäeval haigena lennujaamas surra ei ole väga ahvatlev.

No comments:

Post a Comment