Friday, December 28, 2012

Kodu

Pole ammu kirjutanud, aga nii ta läheb kui kodus olla. Ja mis siin nii väga jutustada ongi. Kodus olla on ikka hea, niimoodi, et suurt midagi ei teegi. Ärkad, tuterdad niisama ringi, käid ratsutamas, sööd vahepeal ja siis ongi juba õues pime ja kerid ennast teleka ette või arvuti taha ja oleskled niisama. Jõulud möödusid ka traditsiooniliselt kodus perega. See aasta tegin esimest korda verivorste ka. Muidu ma olen sidunud ja niisama kõrvalt vaadanud, aga seekord tegin ise ka käed veriseks (sõna otseses mõttes).
Tegelikult tahtsin rääkida ühest toredast kogemusest. Suvel tellisin endale mineraalpuudri Ontic mineralsi netipoest. Selline tore Eestimaine väike firma, mis toodab mineraalkosmeetikat. Kuna ma tellisin selle posti teel, siis firma omanik ja asutaja arvas, et kuna ta nagunii tuleb Rakverre vanaemale külla, siis ta toob selle ise mulle ära. Odavam ja saan kiiremini kätte. Kas pole mitte armas! Ja nüüd sain paar päeva tagasi Ontic mineralsilt jõulu ja uue aasta kaardi. Soe tunne tuli sisse kohe. Selline personaalne ja sõbralik suhtumine on äärmiselt armas. Kliente hinnatakse ja hoitakse, kuigi olen sealt ainult ühe toote tellinud. Niiet toetame toredaid Eesti firmasid!

No comments:

Post a Comment