Thursday, April 18, 2013

Järjekordne nädal hakkab mööda saama. Kuna pooled bioloogia õpilastest on see nädal field tripil, siis meil kooli ei toimunud. Selle eest olin 3 päeva järjest tööl. Teisipäeval, kolmapäeval topelt vahetus (12-10ni) ja täna 12-3ni. Ning eile tundsin, et kurgus kraabib. Öösel oli väga valus ja täna oli ka selline mõnus kurguvalu. Kurguvalu on vist üks kõige hullemaid haiguseid, sest see tekitab tunde nagu oleks suremas. Ja ikka klassika eksole, terve selle pika-pika talve suutsin ma terve olla ja nüüd siis, kui õues on juba +15 suudan mina mingil viisil külma saada ja haigeks jääda. Eriti veel siis kui mul pühapäeval on vaja field tripile minna. Tubli!

Trennid hakkasid ka sellest nädalast jälle peale. Teisipäeval oli hea trenn. Aga täna me ei saanudki oma uusi vöid kätte veel, sest Chris, kes need tooma pidi, ei saanud millegi pärast tulla. Seega mina saan oma sinise sash-i kätte alles ülejärgmisel nädala. Siis näitan teile ka.

Ja nagu juba enne mainitud siis pühapäeva hommikul sõidan Wales-i kooliõppereisile kuni reedeni. Eks ma kirjutan sellest täpsemalt seal olles. Kuna meil on väga korralik ja ilus majutus ning Internet on ka olemas, siis  päris levist väljas ma ei ole, iseasi kui palju meil seal vaba aega on. Eks see selgu seal juba. Loodan, et kõik läheb hästi ja tuleb huvitav ning saab kasulikke kogemusi ja lõpuks hea hinde ka.

Nii ma siis olen siin pärast väsitavat nädalat. Üritan jalavanni teha aga hästi ei saa, sest vesi on liiga kuum. Ja varsti magama, sest see pidavat ju parim rohi olema. Pärast joon ühe meega tee ja määrin ennast veel sisse ja küll see tervis tuleb, kus ta pääseb.


Lõpetuseks tüdrukutele, neiudele, naistele üks südamlik video. Ärge siis enda vastu liiga karmid olge (lihtsam öelda kui teha, tean omast käest, aga proovime) Inglise keelt mitte kõnelejatele: Video sisu on selles, et kõigepealt joonistab kunstnik naisi nende enda kirjelduse järgi ja pärast kellegi teise kirjelduse järgi. Ning lõpuks näete nende piltide erinevusi.

No comments:

Post a Comment