Sunday, December 15, 2013

Another week

Eelviimane nädal ongi läbi. Oli päris kiire. See nädal olid veel loengud täies hoos.

Teisipäeval oli meil veel bioloogia klubi poolt korraldatud loeng ühelt meie õppejõult tema uurimustöö kohta, aga kuna ta on meile loengus sellest juba rääkinud, siis midagi väga uut teada ei saanud. Loeng oli teemal "Active touch sense in mammals". Pärast saime veel mõndade poksijatega pubis kokku ja rääkisime niisama juttu, sest see nädal meil enam trenne polnud.

Aga kolmapäeval käisin teises poksi trennis Chroltonis. Mina ja 2 tüdrukut veel meie trennist. Poolteist tundi, tegime natuke sparringut ka. Esimest korda kui ma see aasta pärast trenni valutasin. Pärast trenni oli vaja kähku pesemas käia ja ronijatega välja minna veel viimast korda see aasta. Peo teema oli, et võib kanda kõike, mis pole riided, seega kandsin ka pleedi, millele olid pea ja käte jaoks augud sisse lõigatud. Nii käiakse siis Inglismaal väljas, 2 inimest kandis näiteks pappkasti... Aga kuna oli eelviimane nädal, siis paljud ei saanud tulla, sest igasugused tähtajad koolitööde tähtajad on tulemas.Ja ega ma ise ka väga ei jõudnud enam väljas olla, natuke olin ja siis tulin magama ära, sest...

... neljapäeval oli mul eksam statistikas. Väga raske ei olnud, loodan, et peaks täitsa normaalne tulemus tulema. Aga kunagi ei või teada. Pärast eksamit läksime veel kursakaaslastega sööma ja paarile joogile. Nad nägid küll vaeva, et ma välja ka jääksin, aga mul oli tahtmine pigem talveunne minna kui pidutseda. Seega lugesin neile sõnad peale ja tulin ise, mis te arvate, mida tegema? Jep, magama.

Vasakult: Michael aka Dench, Luke, Ricky

Ricky, Ignacio aka Iggy, Jamie

Jamie, mina, Ben. Ehk siis minu ülikooli sõbrad

Laupäeval olin tööl. Täna on lausa täitsa vaba päev olnud, kuigi ma oleks pidanud mõtlema oma Portugali field tripi peale, sest homme saame oma grupiga kokku meie õppejõuga, et seda arutada. Natuke mõtlesin ka, aga ega eriti ei suuda enam. Ning siis oligi hea vabandus hoopis Ricky ja tema majakaaslastega kinno "Kääbikut" vaatama minna. 2,5 tundi filmi. Lahe oli, aga no nagu kius, siis kui raamatu järgi on veel umbes 2 peatükki lõpuni jäänud, lõpetame filmi ära, et viimasest paarikümnest leheküljest veel üks film teha. Eks tuleb järgmiste jõuludeni oodata, kuni lõpu ka ära näeb. Ja ikka peavad sellistes filmides olema hiiglaslikud ämblikud eksole. Ühe korra suutsin ma nii ehmuda ka, et peaaegu hüppasin tooli pealt püsti.

Mulle meeldis see lugu filmist


Aga järgmine postitus tuleb ilmselt juba Eestist, sest kolmapäeval sõidame Johannaga Londonisse, kus saame natuke ringi vaadata ning neljapäeva õhtupoolikul lendamegi Tallinnasse :)

No comments:

Post a Comment