Monday, December 2, 2013

Öhh

Ei saanud. Kandideerisin sügisel Revelia stipendiumile, et 2014 aastaks raha saada. Täna sain vastuse, "Konkursile laekunud suure arvu taotluste hulgas leidus rohkesti tugevaid kandidaate, kuid kahjuks ei saanud ERAFi stipendiumikomisjon piiratud rahaliste ressursside tõttu rahuldada kaugeltki kõikide toetust väärivate taotlejate sooviavaldusi. Seepärast ei olnud komisjonil käesoleval konkursil võimalik rahuldada ka Teie taotlust." Blahblahblah... Tegi natuke kurvaks.

Tunnen, et olen väsinud, sest mingid täiesti mõttetud väikesed asjad ajavad mind närvi ja endast välja. Ning siis ma lähen närvi selle peale, et need asjad mind närvi ajavad. Lõpuks hakkan ma enda vaimses tervises kahtlema. Tahaks koju ja puhkust. Viimasel ajal on pingeline olnud.

Aga, et lõpetada positiivselt siis mõtlesin teile näidata kui viks ja viisakas ma tööl välja pean nägema.


Pilt on tehtud kodus (nagu taustast aru saada)


Ja üks õhtu oli ilus päikeseloojang
(selline on ka minu toa vaade aknast välja)

No comments:

Post a Comment