Sunday, December 8, 2013

Uisutamine, grading ja Liverpool

See nädal oli tegus. Kõigest järjekorras.

Uisutamine
Kolmapäeval käisime ronijatega uisutamas. See on juba iga-aastane traditsioon enne jõule. Alguses jääle astudes oli küll tunne nagu lehmal libedal jääl (kuigi ega ma täpselt ei tea, mida tunneb lehm kui ta uisuväljale sattunud on...) kepsud tudisesid all ja ma ikka üritasin püsti jääda. Aga natuke aega ja siis harjusin juba ära ning lõpuks oli täitsa hea. Ei olnudki kõige kobam. Pärast läksime veel pubisse istuma.

Grupikas
Grading
Neljapäeval oli minu esimene 'seenior' grading. Natuke teine asi ikka kui esimesel aastal. Kokkuvõttes tegime umbes 150 kõhulihast erinevates variantides, 100 kätekõverdust, rocketsquats, drill'id, mida oli 4 erinevat varianti. Nende käigus sain nii 50 korda põlvega kõhtu. Ise lõin ka muidugi oma partnerit põlvega kõhtu nagu nalja "Try to hurt them!" käis treener ja motiveeris meid. Kõige lõpuks saime veel teha horsestand'i (nagu istuks jalad harkis tooli peal, ainult et ilma toolita) ma-ei-tea-kui-kaua. See on kõige hullem harjutus üldse, kõike muud ma võin rõõmuga teha, aga see on vastik. Ning ajal on komme vääääga aeglaselt minna selle käigus. Kui me lõpetasime, ei tahtnud mu jalad enam üldse seista ja tundusid nagu makaronid all. Pärast riietusruumis oli kohe naljakas vaadata, kuidas kõik olid peaaegu vait, sest kõik olid lihtsalt nii väsinud. 
Nagu näha on kõik omadega läbi

Aga vähemalt olen oma vöö uhkuse ja raske tööga välja teeninud

Liverpool
Eile käisime Johannaga Liverpoolis Helenil külas. Oli mõnus turisti päev, jalutasime ja vaatasime ringi. 





Kommidest Biitlid




Biitlite muuseum. Sees ei käinud, sest pilet maksis £15


Klubi, kus Biitlid esimest korda esinesid


Wall of fame


John Lennoniga


Central Perk!


Ehk kohvik, mis on seriaali "Sõbrad" stiilis. Ja telekast näidati ka "Sõpru". Sinna oleks võinud kohe sisse kolida.


Kohvi...


.... ja kooki

Ning lõpuks ikka pubisse ka!

Ehk väga mõnus päev. Sai nalja tehtud ja ringi vantsitud, elu ja maailma asju arutatud :)

Koju jõudes oli väsimus suur, aga kus see uni peidus oli, seda ma ei tea. Jõudis vist kella 2 ajal alles. 

No comments:

Post a Comment