Sunday, February 9, 2014

Saigi läbi. Viimane kord kirjutasin teisipäeval pärast presentatsiooni tegemist.
Vahepeal käisin kolmapäeval ronimas üle 2 kuu vist. Neljapäeval kooli polnud seekord ja õppisin kodus. Reedel oli loeng tund aega ette poole tõstetud ehk siis kella 9ks. Aga kui me olime 10 minutit oodanud ja kedagi ikkagi polnud, siis tuiskas Huw sisse ja teatas, et õppejõud, kes meile loengut pidi andma, on haigeks jäänud ja meil polegi ei loengut ega arvutipraktikat. Jälle vaba päev. Aga see andiski mulle aega, et poes käia ja muffinite küpsetamiseks vajalik osta (muffinipulber), sest õhtul oli Karini sünnipäev. Küpsetama asudes selgus aga, et muffini korvid olid nii jurad, et vajusid laiali ja nii ma siis lähenesid asjale loovalt ja tegin hoopis koogi. Aga pidu oli tore, teised said nii lainele, et läksid veel edasi ka, aga ma olin liiga väsinud.
Laupäeval mõtlesin, et käin jalutan linnas natuke, sest ma ei jõua 2 päeva järjest toas istuda. Täitsa juhuslikult nägin poes ilusaid pükse, mis allahindlusega maksid ainult kümneka. Proovisin isegi jalga (mis minu puhul on suur eneseületus), istusid nagu valatult. Kassasse minnes tuli aga välja, et nad ei saanud mulle neid pükse müüa, sest need polnud enam müügil ametlikult ja poleks tohtinud üldse väljas olla. Ei saanudki pükse, aga 2 paari sokke ostsin ikkagi. Ilusad sokid on, ühed on triibulised, teised on südametega. Ülejäänud päeva õppisin ja logelesin niisama. Seda olen ka täna teinud. Hommikul käisin raamatukogus printimas ja ülejäänud päev olen vaheldumisi õppinud, söönud ja niisama olnud. Jube halb ainult, et mul pole lugemiseks siin ühtegi head kohta.

Eesoleval nädalal olen 2 päeval tööl. Muud erakorralist vist pole.

No comments:

Post a Comment