Wednesday, March 19, 2014

Inhale exhale

Istusin maha ja võtsin tassi kohvi, panin hea muusika mängima ja mõtlesin, et viimane aeg oleks siia midagi kirjutada. Pole juba tükk aega jõudnud.

Viimane poolteist nädalat on jälle üsna kiire olnud. Eelmine nädal möödus suuremas osas eksamiks korrates. Mulle üldiselt tundub, et see kordamine ei mõjunud mulle väga hästi, eelmine teisipäev ma peaaegu oleks trenni ära unustanud. Ma ei unustanud, et mul trenn on, aga ma arvasin, et mul on selleni veel tund aega ja kui ma siis kogemata telefoni vaatasin ja avastasin, et see hakkab 7 minuti pärast oli vaja elu kiiremaid liigutusi teha. Aga jõudsin. Ega ausalt öeldes eelmisest nädalast suurt ei mäleta, sest ma tõesti ainult kordasin. Paar päeva olid lausa sellised, kus ma isegi toast väljas ei käinud. Ja just see ongi see, mis vaikselt aga järjepidevalt ajusid pehmendama hakkab.

Reede õhtul kui ma olin juba valmis hambaharja haarama ja magama minema, kutsusid paar eestlast mind aga reede õhtut tähistama ja noh kes see siis ikka eestlastele ära ütleb ja tundsin, et väike tuulutus ei teeks paha. Sattusime mingile couch surfing'u peole. Natuke veider oli. Karvaseid ja sulelisi oli seal ikka igat sorti. Tunnikese vast olime seal ja siis pandi see pubi kinni ja hakati edasi liikuma, aga see koht, kuhu me lõpuks jõudsime ei tundunud üldse väga ahvatlev (nagu ma pärast Kaarlilt kuulsin, siis ei olnudki) ja häbi tunnistada, aga mul tuli juba uni peale ning ma otsustasin koju minna.

Laupäeval tegin hoopis oma lõputöö postrit. Ma ei tea, kas ma olen sellest pikemalt rääkinud, aga põhimõtteliselt pean ma ühe aine jaoks tegema postri, mis on minu järgmise aasta lõputöö... ettepanek? (proposal). Ühesõnaga poster, mis annab väikse ülevaate, miks, kus ja kuidas ma oma lõputööd teen. Ning kuna ma käisin reedel oma juhendajaga kohtumas, siis tegin laupäeval vahelduseks hoopis seda.

Pühapäeval käisin Sheffield'i avastamas. Rohkem küll selle ümbrust kui linna ennast. Aga väga tore oli, Käisime kinos ka, vaatasime filmi "Need for speed". Palju ilusaid ja kalleid autosid, hästi kiiresti sõitmist, kõik autod lõpetasid muidugi väikse plekihunnikuna. Aga pärast oli küll tunne, et nüüd läheks rallit sõitma.

Esmaspäeval võite ise arvata, mis ma tegin. Kordasin. Aga õhtul tuli Katheriin, meie eelmise aasta Eesti society president, meile külla. Saime vanemate olijatega kokku, istusime rääkisime juttu. Mõnus oli. Ja tore oli kuulda, et Katil hästi läheb, kuigi mina olin vist kõige rohkem tema tegemistega kursis kuna ma olen ta blogi jälgija. Tore oli igatahes.

Eile hommiku poole sirvisin veel oma loengud korra läbi ja kell 2 oli eksam. 5 esseeküsimust, millest 2le pidime vastama. Pärast eksamit ei tea kunagi kuidas läks, endal on raske hinnata, aga ma arvan, et pole hullu, läks täitsa normaalselt. Pärast eksamit käisime paari kursusekaaslasega korra Student Unionis, kus nad väiksed õlled võtsid, aga kuna mul hakkas kell 6 trenn, siis jätsin nad üsna pea sinna edasi tähistama ja kiirustasin koju, et asjad võtta ja trenni minna. Trennid on nüüd juba päris intensiivsed, sest kohe-kohe on grading tulemas. Tegelikult on gradingu nädal semestri viimasel nädalal, aga kuna mind siis enam siin pole, lubasid nad mul järgmisel neljapäeval oma gradingu ära teha. Ning kusjuures alles nüüd hakkan ma tundma, et ma natuke isegi tean, mida ma teen ja ei vehkle niisama. Ning õnneks on kõik treenerid kinnitanud, et ma ei pea väga muretsema, sest ma olen gradinguks valmis. Aga eile läksime pärast trenni poksijatega curry't sööma. Täitsa hea oli ja pärast läksime veel natukeseks pubisse. Vahelduseks oli mõnus oma trennkaaslastega väljaspool trenni ka juttu ajada.

Ning täna otsustasin teha õppimise vaba päeva. Lähen ronima ja võib-olla ühele loengule, sest meil on täna koolis Behavioural Reseach Day, ehk välis lektorid tulevad oma tööst rääkima. Aga eks ma vaatan, kas ma jõuan/viitsin/tahan minna.

Aga juba homsest tuleb ennast uuesti kokku võtta, sest järgmise nädala lõpus lähen ma juba Portugali. Ning selleks on vaja ette valmistada. Suurem töö on mul küll tehtud, aga üht-teist on veel vaja nokitseda. Ma juba ootan seda, sest kuigi see tuleb intensiivne nädal (ma tegelikult ka ei lähe sinna puhkama) siis see on ikkagi teises keskkonnas ja natuke teistmoodi ning ma loodan, et ilm on ka ilus. Ja enne Portugali minekut tahan ma oma postri ka valmis saada. Tööd jätkub.

14. aprill tulen koju.

No comments:

Post a Comment