Saturday, March 29, 2014

Viimane koolinädal. Esmaspäeval oli viimane loeng sellel aastal. Pärast vaheaega tuleb küll veel natukeseks tagasi tulla, aga loenguid enam pole, lihtsalt tähtajad ja üks eksam.

Aga homme kell 6.45 stardime Portugali poole, et olla nädal aega Quinta Sao Pedro külalistemajas, mis asub Lissabonist lõunas umbes tunnise autosõidu kaugusel. See on selline väike külalistemaja keset väikest küla, mis on kõrge aiaga piiratud ja kus on nii 6 hektarit erinevat looduskooslust. Mina koos oma kahe kursusekaaslase Beni ja Luke'iga teeme koos projekti põrnikate kohta. Hakkame uurima kuidas erinevad põrnikaliikide kooslused metsakeskkonnas ja aasal.

Ilmselt tuleb päris tihe ja töökas nädal, aga ma usun, et sellest hoolimata ka väga lõbus ja tore. Eks ma pean loomulikult oma poisse seal ka natuke ohjama ja neile ema eest olema, aga see ei ole enam midagi uut, ma olen nagunii konstantselt nende tugiisik, kes vastutab selle eest, et nad õigel ajal oma tööd esitatud saaksid ja teaksid, mida nad kuskil töös üldse tegema peavad. Ben palus mult juba homme hommikuks kontrollkõnet, et ta ikka õigeks ajaks kohale jõuaks. Seega kohver on pakitud ja kohe varsti tuleb magama minna, et ma ise ka siis ikka õigel ajal üles ärkaksin.

Internetiga pidavat seal olema nii ja naa, aga pigem ei ole. Seega siia ma ei jõua, aga fotoka võtan kaasa ja nädala pärast muljetan siis. Ning ma väga loodan, et ilmaprognoos seekord valetab, sest praeguse seisuga lubatakse terveks nädalaks vihma. Ma plaanisin ikka päevitamise ilma.

Muul teemal ni palju, et neljapäeval oli mul kickboxis grading järjekordselt. Sain tehtud, aga mul pole veel pärast gradingut sellist kergendust olnud. Mitte, et ma poleks osanud, aga ma natuke kahtlesin, kas ma jõuan, sest jõuvarud hakkavad lõppema. Pärast käe surumist ja kummardamist pidin küll natukeseks maha istuma, sest pea hakkas ringi käima, aga tehtud sain ja tagasisidest tundus, et tegelikult olin täitsa tubli :)

Seekord siis roheline
  

No comments:

Post a Comment