Wednesday, October 8, 2014

Kiire

Ahoi. Üle nädala on jälle mööda läinud. Nädalavahetus Walesis läks kenasti. Ilm pidas täitsa hästi vastu. Ronisin isegi üle ootuste palju enda kohta. Meil on see aasta päris palju uusi nägusid ka, tunduvad täitsa toredad. Aga kuna meie majake, kus ööbisime, mahutas 15 inimest vooditesse, aga meid oli kokku 26, siis magasime meie Jamesiga hoopis autos. Land rover on üks väga multifunktionaalne auto ikka. Ma arvan, et meil oli kõige luksuslikum küljealune, sest kui tagumised istmed alla lasta, mahub kahekohaline õhkmadrats nagu valatult autosse. padjad ja soe tekk juurde ning ongi magamistuba valmis. Kahekesi ei hakanud külm ka. Nädalavahetus oli seega mõnus, sai palju väljas olla koos meeldiva seltskonnaga.

Esimese päeva ronimiskohaks oli vana karjäär



Vaade oli ilus

Karjääri sein

Olime ka ilusad
Õhtul tagasi sõites oli teepeal selline vaade. Nagu postkaart
Teise päeva esimene ronimiskoht
Viimasesse kohta jõudes oli ilm juba kehvaks läinud, seega tegime endale hoopis autosse väikse pesa

Esmaspäevast läks ilm aga käest ära ja sügis tuli. Ilmad on olnud vihmased ja külmad. Üldiselt on mul kiire. Loengud on neljapäeviti ja reedeti. Vahel ka kolmapäeva hommikul. Teisipäeva ja neljapäeva õhtuti on poksimine, kolmapäeviti ronimine. Mul on praegu juba 3 tööd, mille kallal pean tööle hakkama, ühe tähtaeg on juba novembri alguses ja üks neist on mu lõputöö. Täna veetsin 2 tundi ühe essee jaoks artikleid otsides. Nüüd ootab 11 artiklit lugemist. Pärast seda veetsin tund aega oma juhendajaga oma statistikat arutades. Ühesõnaga õppimist on mul palju. Paanikat veel pole, väike stress küll. 

Hetkel tunnen jälle, et külmetus hakkab tulema, sest kurgus kriibib ja silmad kipitavad. Jalavann on juba tehtud ja pärnaõie tee ka joodud. Nüüd kohe-kohe teki alla ja magama. Homme on jälle pikk päev ees. 

Minu viimase aja lemmik lugu





No comments:

Post a Comment