Wednesday, October 1, 2014

Jupp aega nüüd viimasest logiraamatu sissekandest möödas. Kiire on olnud. Kool pole veel õieti peale hakanudki, aga juba on sebimist omajagu.

Perekondlik õhtusöök läks kenasti. Arvan, et ma olen heaks kiidetud. Seekord pidin aga laupäeval juba Manchesteri tagasi tulema, sest pühapäeval olin tööl.

Selle kohta võiksin ma pika ja väga negatiivses toonis postituse kirjutada. Lühidalt kokkuvõetuna - ma ei tea kui palju ma seal veel edaspidi tööl hakkan käima, sest see koht käib minu silmis iga hooajaga alla. Alguses oli seal tore töötada, enam mitte. Ma suudan ennast esimese poole tunni jooksul roheliseks vihastada.

Muidu sisustan oma aega vaikselt kooliks valmistumisega. Sellel nädalal hakkasid loengud ametlikult pihta. Homme on mu esimene loeng. Ma täitsa huviga ootan. Olen oma lõputöö kalla ka nokitsema hakanud. Tähtaeg on 23. veebruar. Aga ma mõtlesin, et võiks endale sünnipäevakingi teha ja töö 19ndaks valmis kirjutada. Siis saab rahulikult tähistada ja ei pea enam närveldama. Peaks jõudma küll. Registreerisin ennast akadeemilise kirjutamise kursusele ka. Nüüd käin kuni 5. detsembrini igal reedel kirjutamist harjutamas. Tundub võib-olla naljakas, aga tegelikult on see ilmselt väga hea, sest ma ikka olen vahel tundnud, et nagu ei oska seda või teist lauset niimoodi kenasti paberile panna. Kenasti ja võimalikult lühikeselt ja konkreetselt.

Üsna palju aega just õhtuti võtab nüüd ka trenn. Kuna ma olen klubi juhatuse liige see aasta siis pean aitama kogu organisatoorse poolega. Seega pean trennis kohal olema vähemalt pool tundi varem, et aidata raha kogumisega (trennide eest makstakse) ja uute inimestega, kes veel ööd ega mütsi ei jaga, mis, kus ja kuidas asi toimib. Varsti läheb ilmselt kergemaks, sest kõik saab sisse töötatud ja uued harjuvad. Sellele lisaks hakkas sellest nädalast ronimine ka uuesti pihta. Esmaspäeval juba käisin, aga täna ei läinud, sest olen natuke tõbine. Päris haige mitte ja loodetavasti saab pisikutele tuule alla teha kähku, sest nädalavahetusel on ronimis reis Walesi.

Ahjaa, eelmine nädalavahetus käisime Jamesiga Scarborough's. Ta vanavanematel on seal karavan (selline plekist majake), mis asub kohe mere äärsel laagriplatsil. Neid karavane oli seal koos umbes 100 ma arvan. Need on natuke nagu venelaste dadžad, kõik üksteise kõrvale pakitud koos pisikese murulapiga. Porgandeid küll keegi seal ei kasvata, aga lillepeenrad on küll mõnel akna alla tehtud. Laupäeval käisime Whitby's. Ilus mereäärne linnake, aga üsna turistikas. Pühapäeval käisime seal samas laagriplati all asuvas rannas kalal. Ta on juba tükk aega lubanud/ähvardanud, et viib mind kalale. Tegelikult oli täitsa tore. Mul oli kohe algaja õnn ja püüdsin ühe angerja. James ei saanud midagi. Õhtul sõitsime jälle Sheffieldi ja mina sealt rongiga Manchesteri.

Tõstsin üks päev oma tuba ka natuke ringi. Nüüd on rohkem ruumi ja kuidagi mõnusam.

Aga kuna enesetunne pole kiita hetkel, siis panen nüüd punkti ja lähen magama.

No comments:

Post a Comment