Thursday, October 6, 2011

Pakid ja raamatud ja pangad

Eile (kolmapäeval) hakkasin oma paki jälgi taga ajama, sest sai juba 2 nädalat tema posti panemisest. Kuna tuli välja, et ema-isa olid aadressi kirjutades minu majanumbri ära unustanud, siis ei saadud pakki minuni toimetada. Tuli välja, et see ootab mind Royal Mail'i kontoris. Edasi tekkis küsimus, kus see kontor asub. Küsisin siis teed ühelt ja teiselt aga keegi ei osanud mulle täpselt öelda. Kõndisin siis enam-vähem selles suunas kus see oleks pidanud olema. Aga mingil hetkel ei osanud ikkagi enam kuhugi edasi minna. Õnneks tulin heale mõttele ja küsisin taksojuhi käest teed. Tema oskas kohe mind õigesse kohta juhatada. Edaspidiseks peab selle teadmise kõrvataha panema. Aga tegelikult olin ma täitsa õiges suunas kõndinud ja leidsin kontori päris ruttu üles. Aga kuna ma loll ei võtnud paki registreerimisnumbrit kaasa, siis ei saanud ma pakki kolmapäeval kätte ja pidin täna uuesti minema.
Eile oli ka järjekordne oleng mägironijatega. Eelmine kord oli tore, aga see kord oli 3x toredam :) 2 pubi ja lõpetasime klubis. See oli ka päris huvitav kogemus, sest tantsimiseks oli väga väga vähe ruumi. Aga tantsupõrandal olime kuni viimase looni. Tõeliselt vahva! Ja huvitav on ka see, et Eestis avatakse ööklubid enamasti neljapäeval-reedel, aga Inglismaal on pidu iga päev või siis õigemini igal öösel.
Täna oli tõeliselt Inglismaalik ilm, ehk tuul, vihm ja suhteliselt külm. Tuul oli lausa nii tugev, et painutas mu ilusa vihmavarju natuke kõveraks. Õnneks jäi see terveks, aga edaspidi peab ettevaatlik olema, sest kui tuul juba on, siis on ta tugev.
Minu tänase päeva peamine eesmärk oli minna ja avada pangakonto. See ei ole paraku kerge ülesanne, sest nad on siin natuke napakad. Seega suutsid nad mu tuju ära rikkuda ja kontot ma ka avada ei saanud. Inglased! Muud ma selle peale öelda ei oska.
Enne koju tulekut käisin läbi raamatupoest ja ostsin endale bioloogiaõpikud, mis on meile väga olulised ja tähtsad. No need on ikka Õpikud suure tähega, sest 1)kaks tükki kokku maksid 73 naela, 2)üks neist on u1300 lk paks ja teine u 500 lk, 3)nad kaaluvad koos terve tonni. Aga lisaväärtusena võib nimetada seda, et ma saan neid ka jõu tegemiseks kasutada. Igatahes võib nüüd suuremaks õppimiseks lahti minna.
Nüüd kui järgmiseks päevaks on koolitöö tehtud, istusin pärnaõie tee ja küpsistega, pleedi sisse mähitult, Nipiraamatu ette (mille ema mulle pakiga saatis) ja tundsin ennast hästi. Õues puhus samal ajal tuul vinge-vinge ja ladistas vihma.

No comments:

Post a Comment