Thursday, October 27, 2011

Homme läheb Helina Wales'i! Ma juba nii ootan. Täna peab veel pakkima hakkama, kilejope, soojad sokid ja mitu paari vahetusriideid. Homme ostan veel matkasaapad ka, sest tossudega minnes oleksid mu jalad 10 minutiga läbimärjad ja külmad. Igatahes kell 7 homme õhtul sõidame välja ja tagasi jõuame pühapäeva õhtul. Esmaspäeval saate ehk siis täpsemalt lugeda mu seiklustest :).
Täna ostsin endale laualambi, sest laelamp üksi jääb natuke nõrgaks kui vaja mingit kirjatööd teha või lugeda. Aga blond nagu ma olen, ei tulnud ma selle pealegi, et pirn ka osta :D Seega peab mu uus lamp natuke ootama, enne kui ta kasutusse saan võtta.
Käisin täna üle kahe nädala jälle jooksmas. Päris mõnus oli kohe, eriti pärast, selline hea tunne, et sain laiskusest jagu ja käisin ära. Hoolimata sellest, et õues sadas vihma ja juba hakkas hämaraks minema. Täna oli üldse nigel ilm, aga ma olen juba õppinud ilma üle mitte kurtma, ta lihtsalt on selline nagu ta on. I love rain. Siin elades sa lihtsalt pead seda tegema :).
Täna sattusime Heleriniga rääkima eelmisest suvest. Kuigi sellest ei olegi tegelikult nii palju aega möödas, põhimõtteliselt 2 kuud, tundub mulle, et see oli nii nii ammu. Mul on vahepeal lihtsalt veel rohkem toimunud. Hakkan praegu mõtlema, et täitsa imelik. Ma elan Inglismaal, käin siin ülikoolis ja toimetan igasuste muude asjadega. Teen täpselt seda, millest ma veel pool aastat tagasi ainult unistasin. Ma olen ennast siia kenasti sisse sättinud, ma tunnen linna juba, mul on tuttavad ja mõned natuke lähedasemad sõbrad... Ma tunnen ennast...hästi, oleks vist õige sõna. Loomulikult on mul vahepeal koduigatsus, aga tegelikult on siin täitsa tore. Vähemalt praegu. Ja ma olen siin oldud 2 kuuga oioi kui palju suuremaks ja targemaks saanud. Aga see minu eesmärk ongi, saada targaks ja tugevaks. Ja siis tulla tagasi Eestisse ülbama, kui tsiteerida ühte sõpra :D
See avastus tegi mu tänase päeva! Nüüd lähen pakkima.
See you!

No comments:

Post a Comment