Wednesday, October 12, 2011

Tervitused

üle pika ajal!Ohh, vahepeal on päris palju toimunud ja päris kiire on olnud, seepärast pole nii kaua kirjutanud ka. Igatahes eelmisel reedel saime endale rühmatöö. Mina sattusin kokku kahe poisiga. Alguses mõtlesin küll, et jumal-jumal, aga minu eelarvamus haihtus esimese 5 minuti jooksul. Nii muhedaid ja toredaid poisterahvaid pole ammu kohanud :) Iseasi kui asjalikud nad töö tegemises on. Eks ma saan homme teada... Aga reede õhtuks õnnestus mul ka haigeks jääda. Kui laupäeval ei olnudki asi väga hull, siis pühapäeva õhtul oli mul 38,4 palavik ja  enesetunne oli väga halb. Nädalavahetus mööduski suuremas osas ravides ja esmaspäeva hommikuks oli palavik üle läinud, niiet sain kooli minna, nojah kooli oleks ma vist nii või naa läinud. Esmaspäeval saime Ricky ja Dale'iga ka uuesti kokku (pühapäeval saime ka). Käisime Manchesteri muuseumis. Teisipäevane kokkusaamine jäi ära, sest ühel neist oli pohmell ja teine oli pool ööd üleval olnud ja rääkinud Ameerika sõbraga. Aga see polnudki kõige halvem, sest selle ajaga sain ma juba pool oma ülesandest tehtud. Teisipäeva õhtul oli meil Eestlaste ja Eesti sõprade kokkusaamine, mis kandis nime Eesti söögi ja joogi õhtu. Ma sain kartulisalatit ja leiba! Väga hea oli. Ja muidu oli ka tore. Jälle uued tuttavad ja seekord eestlased :). Täna käisin ronimas ja palju parem oli kui eelmine kord, sest järjekord oli lühem ja ma sain koos Jackiga ronida, kes on sellega juba mõnda aega tegelenud. Seega oskas ta mind juhendada ja õpetada. 5-6 seina vallutasin, aga rohkem ei jõudnud, sest käed väsisid ära. Need värisesid veel pool tundi pärast viimast ronimist. Homme on mul ka vaba päev, sest praktika ja väljasõit on esimesel kahel rühmal, mina olen aga 3. rühmas. Seega on minul praktika järgmisel nädalal. Teoorias peakski mul üle nädala neljapäevad vabad olema. Vinge.

No comments:

Post a Comment