Monday, October 3, 2011

Päevad ei ole vennad

Ma ei hakka üldse keerutama, täna oli kehv päev. Algas see juba eile õhtul. Nimelt tahtsin juuksejuuri värvida. Olin juba värvi ilusti valmis ostnud ja pähe pannud. Aga siis hakkas asi kihva kiskuma, sest juuksed ei läinud teps mitte heledamaks vaid vastupidi, tumedamaks. Ma ei saa aru, miks nad ei või pakendite peale panna vähegi sarnase tooniga pilti. Lõpetasin siis sellise kergelt hallikana. Peab märkima, et ma ei olnud väga õnnelik. Hommikul üles ärgates mõtlesin alguses, et telefon on lolliks läinud, sest väljas oli jumala pime. Aga selgus, et see on lihtsalt sügis.
Pärast hommikust loengut ostsin uue juuksevärvi ja kiirustasin koju, sest lootsin täna kodust saadetud paki kätte saada. Aga nagu juba arvata võite ei tulnud täna loomulikult mulle pakki. See tegi mu tuju veel halvemaks. Igatahes värvisin juuksed uuesti ära ja seekord oli tulemus parem.
Kuna mu e-tunniplaan on endiselt vigane, tahtsin õppejõule kirja saata ülikooli õpikeskonnas, mille vahendusel me õppejõududega ühendust saame võtta. Aga arvake mis. Loomulikult see ei toiminud. Nüüd oli mu tuju juba lihtsalt öeldes sitt.
Pärast inglise keelt koju tulles ootas mind juba uus tore üllatus. Mul polnud Internetti. Meie ruuter tahab vahest restarti, aga see asub meie kolmanda majakaaslase toas, keda polnud kodus. Siis üritasin saada tema telefoninumbrit majaomanikult. Ta lubas mulle selle sõnumiga saata. Pärast tunni ajast ootamist ei olnud mul endiselt tema numbrit. Selleks hetkeks olin ma juba alla andnud. Aga õnneks sai Trish numbri ja pärast veel tunni ajast ootamist sain ma nüüd lõpuks Interneti ka tagasi.
Ühesõnaga, mul on olnud helgemaid päevi kui tänane. Aga lõpp hea, kõik hea või mis? Loodame, et homme on parem päev, sest pärast vihma tuleb ju ikka päike välja. Kui sa just juhuslikult Inglismaal ei asu.... :)

No comments:

Post a Comment