Thursday, November 17, 2011

British gas

Paar päeva tagasi selgus, et meie küttesüsteemil on midagi viga, sest ükski radiaator majas ei läinud enam soojaks. Helistasime siis landlordile ja ta kutsus meile British Gas-ist kellegi asja parandama. Tänane päev ongi läinud töömehe ootuses, sest nad ei ütle sulle kindlat kelaaega, millal nad tulevad, öeldakse, et millalgi 12 ja 6 vahel. Tore! Õnneks oli mul tänane päev vaba ja ma sain kodus olla, kuigi mul oli plaan minna kinno Lion King-i vaatama. Igatahes kell 4 tuli siis töömees ja hakkas asja uurima. Aga tal oli vaja ligi pääseda kõigile radiaatoritele, Trish aga loomulikult pani oma toa ukse lukku, kui kodust ära läks, hoolimata sellest, et landlord saatis meile kõigile sõnumi, kus toonitas, et me peame tagama juurdepääsu kõigile radiaatoritele. Oi ma sain kurjaks. Aga õnneks ma sain ta kätte ja ta on nüüd juba teel koju. Igatahes tundub, et midagi on ikka mäda, sest  töömees on juba üle tunni siin mässanud ja läheb veel aega. Loodame, et lõpuks saab selle asjaga siiski korda ja me ei pea enam külmakapis elama!

No comments:

Post a Comment