Sunday, November 6, 2011

Nädalavahetus

Ooo kaua oodatud nädalavahetus jõudis lõpuks kätte! Laupäeval lasin endal kohe nii kaua magada kui tahtsin ja käisin hommikul jooksmas. Aga mu jalgadel on midagi viga, lihased lähevad kangeks joostes. Nii ei ole üldse tore joosta! Tegelesin natuke õppimisega ka, aga siis tuli kiirreageerimiskutse linna minna. Uksest välja minnes selgus, et õues on tunduvalt jahedam kui ma arvasin. Ja pargist ei tahetud ka mind läbi lasta, sest eile oli bonfire night ja meie parki oli tõsine tivoli püsti pandud, seega pidin päris korraliku ringi tegema. Linna peal ringi tuiates selgus, et õues on ikka  palju külmem kui ma arvasin. Aga sai kohvi joodud ja söömas käidud ja niisama ringi uidatud. Koju minnes oli kogu linn suitsuvinet täis, sest iga nurga peal lasti liutulestikku. Ühest autopesulast sõitis tank välja... Õhtu jooksul imestaime, et huvitav miks linn nii tühi on laupäeva õhtul, koju minnes sain ma aru, miks. Vähemalt pool linna oli meie pargis!
Täna hommikul jooksma minnes oli õues veel külmem! Autode aknad olid lausa jääs. Aga päris mõnus karge. Igatahes võtsin pärast hommikusööki koristamise ette. Köök, elutuba ja enda tuba. Nüüd on kohe hea majas ringi käia. Siis õppisin natuke ja tegin süüa, pasta bolognese. Õhtul lähme eestlastega curry mile'ile curryt sööma. Tuleb tore õhtu ma usun :)

1 comment:

  1. Tere

    Kuule, mis pinnasel sa jooksed seal. Kui asfaldil, siis oskan ma kohe sulle diagnoosi panna - kõva pinna peal jooksmisest lähevad lihased ja eriti säärepealsed lihased valusaks.
    Kõigepealt väldi jooksu asfaldil, teiseks vaata üle oma jookutossud ja ma kahtlustan, et need on juba suht vanad ja väsinud ning ei toeta jalga piisavalt - kas see mõjutab oluliselt jooksu. Võimalusel hangi endale uued ja korralikud jooksutossud.

    ReplyDelete