Sunday, November 20, 2011

Nii, lõpuks ometi on minu tuba ka soe!
Aga teate, täna täpselt kuu aja pärast olen ma kodus! See tundub juba käeulatuse kaugusel, ainult 4 nädalat veel ja teades, et varsti läheb jõulutralliks lahti, lendab see kuu kindlasti kiiresti. Tahaks küll juba koju minna. Eriti tuleb koduigatsus laupäeva õhtuti, kui ma mõtlen, et praegu on umbes aeg sauna minna ja pärast Õnnet vaadata.
Käisin eile natuke šoppamas ja nüüd ei lähe ma enne jõule küll enam nädalavahetusel linna. Kogu kesklinn ja kõik poed on rahvast nii täis, et riiulite vahele oleks valgusfoore vaja kokkupõrgete vältimiseks. Tundub, et kõik on juba jõulumeeleolus, aga mina enne detsembrit küll alustada ei kavatse. Meil on juba jõuluturg avatud! Rääkimata poodides lastavast jõulumuusikast. Sellega pingutatakse siin ikka kõvasti üle, see jätab juba kaugelt tarbimispüha mulje, mitte ei tekita jõulumeeleolu sellisena nagu see olema peaks. Seega on praegu targem kesklinna vältida nii palju kui võimalik, et sellest kõigest detsembri alguseks juba villand ei saaks.
Ilusat novembrit teile! (kuulsin, et teil läheb juba külmaks ja mõnusaks :)

No comments:

Post a Comment