Sunday, November 13, 2011

Kallis issi!

Täna on isadepäev, aga kuna ma olen kaugel siis ei saa ma sulle täna hommikul halvaad ega martsipani kinkida. Ja ega siin neid õigeid ei olegi. Aga mõtlesin, et meenutan sulle kui kallis sa mulle oled.
Meie vaated ei pruugi alati kattuda, aga ma tean, et võin alati sulle loota. Tean, et kui sa küsid minult, kas mul ikka raha on ja ütled, et ma ikka liha ka sööksin, sest muidu saab jõud otsa, on sinu viis teha kindlaks, et mul kõik hästi on. Sa püüad alati mu tuju üleval hoida ja ei luba mul pikalt norutada. Sa teed kõik endast oleneva, et minul kõik olemas oleks ja hästi läheks.
Loodan, et ma suudan olla sulle hea laps, et sa saaksid minu üle uhke olla, sest minu suurim hirm on sulle pettumust valmistada. Ühel päeval tahan olla mina see, kes hoolitseb selle eest, et sinul oleks kõik hästi.
Tean, et ütlen seda liiga harva, aga ma armastan sind väga!
Ilusat isadepäeva!

No comments:

Post a Comment