Thursday, February 14, 2013

Heihopsti sõbrad

Head sõbrapäeva ja kõik muud jutud!

Pole ammu kirjutanud, aga ega suurt midagi väga põnevat toimunud polegi.... Teisipäeva hommikul avastasin, et meie armas korterikaaslane on pliidi täisvõimsusel terveks ööks sisse jätnud. No jaa, ta unustas, aga arvestades, et see polnud esimene kord siis ma ei olnud väga rõõmus. Ta põletab selle korter varsti maha nii.

Teisipäeva õhtul oli üsna tõhus trenn, isegi nii tõhus, et täna uuesti trenni minnes olid mu jalad alles valusad. Aga kuna valentinipäeva pärast ei olnud palju inimesi trennis, olime edasijõunutega koos ja jälle oli väga tõhus trenn. Ainult et sõrmenukid peksin jälle katki, peab ikka endale paremad focus pad-id ostma.

Eile, kolmapäeval, sadas meil terve päeva lörtsi. Käisin ronimas, ehk kõndisin pool tundi sinna, külmetasin paar tundi ja kõndisin pool tundi tagasi. Vahepeal oli üsna masendav. Õhtul oli tunne, nagu oleks auto alla jäänud. Pool kehast oli teisipäevasest trennist valus ja ülejäänud keha oli ronimisest või külmast (ma pole päris kindel kummast, võib-olla et mõlemast) kange. Aga enne magama minekut kuuma duši alt läbi ja täna polnud enam hullu.

Sõbra/valentinipäev siis. Lahe, aga enam nii suurt emotsiooni ei tekita. Kunagi oli see ikka suur sündmus, kuu aega enne hakati juba kaarte joonistama ja valmistuma. Aga sain täpselt täna kodust paki kätte. Kodust on ikka tore pakki saada. Ning minu soovile, et pange mulle natuke kommi ja šokolaadi, leidsin ma pakist 3 erinevat sorti kommi, 2 pakki küpsiseid ja 5 tahvlit šokolaadi! Nüüd olen kuni koju tulekuni varustatud. Tänks emme-issi!

Ahjaa, ostsin suveks piletid ära, seega mai lõpus tulen koju :)

Nüüd, trennis käidud, söön piparmündi-šokolaadi jäätist ja värvin juuksejuuri. Homme jälle koolis, pühapäeval tööl.

Tsaupakaa

No comments:

Post a Comment