Thursday, February 28, 2013

Tegemisi

Meil on juba 2 päeva järjest ilus ilm olnud, nii võib veel kevade tunne peale tulla.
Eile tundsin, et ei viitsi sellise ilusa ilmaga külma kirikusse ronima minna ja käisin hoopis jalutamas. Mõnus oli pargis korraks maha istuda ja nina päikese poole keerata. Krookused on ka õitsema hakanud. Õhtul käisin Erkki sünnipäeval koos paari teise eestlasega. Toimus see kohas Revolution de Cuba ja alumisel korrusel käis kõva samba tantsimine. Me siiski ei julgenud proovima minna, vaatasime kuidas teised tantsisid ja õõtsusime lihtsalt natuke kaasa. Erkki oma neiuga küll tantsis, kuid nad on seda ennegi harjutanud. Aga kokteilid olid poole hinnaga!

Täna määrasime praktikas ämblikke. Paljud ilmselt teavad, et ma kardan neid. Aga õnneks olid kõik need ämblikud surnud ja hulpisid piirituse sees. Pealegi ei olnud nad väga suured. Mõni oli küll selline, et kui ma teda elusast peast oleks kohanud, siis ilmselt oleks kaugemale hoidnud. Aga tegelikult ma olen proovinud vaikselt sellest tobedast hirmust üle saada. Ja kui neid putukaid mikroskoobiga vaadata, siis tegelikult on nad isegi päris armsad, sellised karvased ja paljude silmadega. Aga neid määrata on päris keeruline ja paljud liigile omased tunnused on hästi ära peidetud ja kui vaadata ei oska, siis ei paneks tähelegi. Midagi, mida peaks kõvasti harjutama. Aga ma suutsin isegi täitsa mitu ämblikku määrata. Täna toimetasin üksi, sest keegi meie kursuse poistest ei viitsinud ennast kohale vedada. Aga tegelikult oli üksi hea ja rahulik. Ma ikka ei ole tegelikult väga hea tiimitöötaja... Meile olid seal lihtsalt huvi pärast vaatamiseks välja pandud ka mõned sellised troopilised ämblikud. Noh... kui ma ühe selle purgi sellise juraka ämblikuga oma silmade kõrgusele tõstsin siis tulid hirmu/vastikuse judinad peale. Nii suurte tegelastega toimetamiseks pole ma veel valmis.

Täna tegin ka järgmiseks aastaks oma ainete valiku ära. Tegelikult valida sain ainult 2 ainet, sest 2 olid juba kohustuslikud Seega järgmisel aastal on mul sellised ained nagu: Research Design & Analysis, Conservation Biology, Field Course ja Evolution & Behaviour. Consevation biology tundub hirrrrrmus põnev! Tegelikult tundub üldse järgmine aasta täitsa huvitav.

No comments:

Post a Comment