Saturday, February 9, 2013

Ise ei ela ja teistel ka ei lase elada

Tavaliselt öeldakse seda kellegi teise kohta, seekord pean seda vist enda kohta ütlema. Nimelt eile (reede) õhtul läksin umbes 10 ajal voodisse ja just siis hakkas naaber tümmi kuulama ja ikka nii, et mina ka kuuleksin. Mõtlesin, et okei, ma loen raamatut äkki ta lõpetab varsti ära. Aga neil oli seal arvatavasti peo eelne sooja tegemine. Lugesin siis ja tundsin, kuidas see muusika mind närvi ajas. Mul pole midagi selle vastu kui te muusikat kuulate, aga miks mina seda kõvemini kuulama pean, kui ma ise oma muusikat kuulan? Kella 11 ajal mõtlesin, et mulle aitab. Läksin koputasin uksele, "Kas sa palun keeraksid muusika natuke vaiksemaks". Vastus oli "C'mon, it's Friday night" aga kuna ma vist ei olnud väga sõbraliku näoga siis ta lisas kohe, et "okei".

Pärast mõtlesin, et jah. Sorry, aga mis teha kui ma selline kuivik olen, et isegi reede õhtul tahan juba kell 11 vaikust. Ma luban, et järgmine kord ootan kella 12ni.

No comments:

Post a Comment