Sunday, May 5, 2013

Tallinna loomaaed

Nüüd kus kõik on kindel võin teile rääkida natuke oma suve plaanidest.
Veebruaris võtsin ühendust Tallinna loomaaiaga ja küsisin, kas saaksin sinna praktikale tulla. Töökogemus ja tutvused ja ega see mu CV-le ka halba ei tee kui on ette näidata töökogemus loomaaias. Aga eelkõige siiski lihtsalt kogemus. Iseenda jaoks. Seega rääkisin nendega ja juba esimesel vestlusel tundusid nad väga toredad ja positiivsed olema ning lubasid ühendust võtta kui nad suve plaane tegema hakkavad. Ja võtsidki. Ning pakkusid mulle kohta laste loomaaias. Ma olin väga õnnelik. Aga kuna alguses pidi seal peale minu vist ainult 1 abiline veel olema, siis kartsin natuke, et graafik saab jube tihe ja lõpptulemusena pean ma terve suve Tallinnas olema, mis mulle tegelikult väga ei meeldi. Tahaks ju puhata ja mängida ka! Kuid edasised arengud läksid aina paremuse suunas. Praeguseks on selgunud, et tegelikult oli päris suur nõudlus loomaaias töötamisele ning peale minu hakkab seal toimetama veel 3 noort inimest (2 üliõpilast ja 1 gümnasist). See aga tähendab, et graafik on rohkemgi kui suve sõbralik. Juunis töötan 8 päeval, juulis 10-l ja augustis 12-l. Ma võiks tegelikult isegi rohkem tööl käia, aga kui ikka 4 inimese vahel tuleb tööd jaotada, ega palju rohkem saagi ühele anda, nii et teistele ka tööpäevi jätkuks. Seega tuleb tööl käimisest vist hoopis tore vaheldus muule suvitamisele ja puhkamisele :). Ning kas saaks olla veel paremat suvis töökohta kui laste loomaaias, jäneste, kitsede ja tibude keskel!

Seega kõik suvel Tallinna loomaaeda uut elukat vaatama! (mis ajal elukas täpselt toimetab, küsige enne järele ;)

1 comment: