Tuesday, May 21, 2013

Üllatus

Ehk tere kõigile, Helina on Eestis! Jah ma tean, et ütlesin teile, et ma tulen reedel, aga piletid olid algusest peale esmaspäevaks ostetud. Mõtlesin, et teen natuke nalja ja tulen hoopis salaja.

Plaan oli lennujaamast Ülemistele rongi peale minna, Tamsalust bussiga Maarjasse sõita ja kodus olengi. Täpselt seda plaani ma ka järgisin. Ülemistel tegin veel aega parajaks, sest lennuk jõudis kell 3 aga rong läks natuke peale 5te. Käisin poes ja ostsin kartulisalatit ning kohukest. Istusin pingi peale maha ja olin jube õnnelik oma salatiga. Kõik tundus kuidagi ilus ja kodune ja hea. Ja nii soe oli! Aga jah, istusin siis rongi peale ja sõitsin Tamsalusse, kust istusin bussi peale ja 25 minutit ning olingi Väike-Maarja bussijaamas. Kuna väsimus hakkas selleks hetkeks juba kibutama, siis otsustasin, et jala minema ei hakka ja helistasin vanematele, kes kohe kohale kihutasid ja mitte üllatuslikult natuke üllatunud ja segaduses olid. Minul oli selle eest nalja kui palju. Nad ikka päris tükk aega vahtisid mind nagu lehm lennumasinat. Kahjuks oli Helerin linnas ja ma ei saanuki talle külla minna, aga päris paljud ei tea endiselt vist et ma Eestis olen, vennale lähen teen ka vist homme üllatuse. Tegelikult teadis sellest üldse ainult paar inimest.

Kodus on hea olla. Teate kui hea on magama jääda nii, et sul ei lälla inimesed akna all ja autod ei kima mööda. Hommikul ärgates kuulda ainult lahtisest aknast kostuvat linnulaulu. Ja ausalt, kohv maitseb ka kodus paremini. Pluss kõik muud luksused nagu hommikul tuduriietega õue kemmergusse minna ja sääski maha nottida ikka 5 tükki korraga ning aknast avaneb vaade kollasele võilillemerele mitte autoparklale. Täna õhtuks on ka ratsutamas käidud, püsisin täitsa seljas, Ebaveres jooksmas käidud, saunas käidud, ehk kõik kõige paremad asjad tehtud ning nüüd on hea jälle oma voodisse magama minna.

Homme lähen loomaaeda koosolekule (mu elu esimene "koosolek"), ehk kuulen täpsemalt mis laupäevast toimuma hakkab ja näen oma kolleege ka. Põnev.

No comments:

Post a Comment