Monday, May 27, 2013

Esimene tööpäev

Täna oli minu esimene tööpäev laste loomaaias. Laste loomaaed aga avatakse 1. juunil, see nädal teeme ettevalmistavaid töid. Täna näiteks viisime prügikastid välja, koristasime natuke, pesime rottide ja tibude kaste ning pärast lõunat värvisime laste zoo'sse juhatavaid teeviitasid üle kuni kella 4ni. Ja nii oligi mu esimene tööpäev läbi. Kolmapäev on vaba päev, neljapäeval ja reedel hakkame juba loomi sinna viima. Mu "boss" ehk siis laste loomaaia perenaine on väga tore vanem naisterahvas, selline kes ei aja niisama loba juttu aga kes on hea huumori soonega ja väga sõbralik. Ma usun, et meil hakkab hästi sujuma koostöö. Aga need abilised, kes meil on, need on sellised 13, 14, 15 aastased, täpselt selline vanus, mida ma kardan ja millest ma üldjuhul kaarega mööda käin :D ja ma olen täiseti uus, nemad kõik teavad teineteist... noh, loodame, et nad on tegelikult toredad ja sõbralikud ja ei söö mind ära, sest see nädal neid veel pole, alustavad 1.

Mind on ka juba hoiatatud, et kui see triangel 1. lahti läheb, siis seal võib päris hullumaja olla, sest rahvast käib hordidena ja meie peame siis püüdma neil loomadel hinge sees hoida. Saab põnev olema.

No comments:

Post a Comment