Tuesday, September 6, 2011

Täna hommikul ärkasin selle peale, et väljas sadas meeletut paduvihma...Inglismaa ikkagi. Aga ülejäänud päev oli  üsna normaalne ilm, ainult korra sadas veel natuke, sain oma ilusa vihmavarju ikka lahti teha :) Pärast oma igahommikust rituaali ehk jooksmas käimist ja hommikusööki läksin kõigepealt ülikooli. Sain kirja, mille pean nüüd haigekassasse saatma, et tervisekindlustust saada. Leidsin seal ka lendlehe, kus on kirjas paar netilehte, kust saab uurida vabatahtliku töö kohta. Tahaks midagi teha, vähemalt kuni kooli alguseni. Siis jalutasin kesklinna. Kuna mul polnud oma tähtsat kirja kuhugi vahele panna, ostsin ajakirja "Elle". Juudas küll see on alles pirakas 378 lk. Selline keskmine romaan. Aga vähemalt oli sellega küünelakk kaasas :) Siis läksin kinno. Film oli "One day", hea film oli. Aga huvitav oli see, et piletit ostes ei pea kohta valima, lähed saali ja istud kuhu tahad. Seega on vist kasulik natuke varem kohale minna, et hea koht saada. Õnneks oli vaatajaid vähe. Ja reklaamid kestsid pool tundi. Pärast filmi käisin korra poes. Proovisin ühte kleiti. Ilus kleit oli. Tagasi sõitma hakkasin natuke enne kella 6te ja siis oli tipptund, ehk koju jõudmine võttis natuke rohkem aega ja ema jõudis juba muretsema hakata, sest pidime kell 6 skype-is kokku saama. Aga poole tunnise hilinemisega jõudsin siiski kohale. Pärast tegin süüa, omletti juurviljadega. Üldse olen ma juba peaaegu nagu taimetoitlane, 90% toidust on juurviljad, sest nendga saab kergelt ja kiiresti söögi valmis. Ja odavamalt ka. Vaatasin täna juba lennuaegu ka. Täitsa sobivad ajad on olemas, et jõuludeks koju tulla, varsti peab ära broneerima. Ahjaa, ma olen suutnud kuskil külmetada, sest täna tundsin, et kurk on valus. Õnneks on mul tüümiani kreem kaasas ja ööseks panen emme tehtud salli kaela. Homseks olen terve.
Aga tundub, et nüüd käin juba linna peal ringi sellise näoga nagu teaksin kuhu ma lähen, sest minult on päris mitu korda teed küsitud. Kahjuks ei ole ma veel osanud kuhugi juhatada, sest tean ainult oma trajektoori, mis koosneb bussijaamast, kaubanduskeskusest ja kinost enam-vähem. Mõnda kohta oskan tegelikult ikka veel minna :)
Aga nüüd lõpetan ja uurin natuke oma jurakat ajakirja. Seda annab ikka tõesti terve kuu lugeda vist.

No comments:

Post a Comment