Monday, March 11, 2013

Kevadest või selle puudumisest

Ma tean, et te kõik ootate pikisilmi kevadet ja lõdisete endiselt krõbekülmade ilmadega hangede vahel. Teie lohutuseks võin öelda, et ega mul ka siin kevadet veel pole. Eelmine nädal nagu tundus, et jõudis kohale, aga see oli ilmselgelt valehäire. Täna näiteks oli hommikul kena päikesepaiteline ilm, kraad nullis. Kui ma ujumast tagasi jõudsin ja oma toas jopet seljast võttes aknast välja vaatasin, siis oh üllatust, õues tuiskas lund! See läks küll umbes 15 minutiga üle, pärast mida paistis jälle päike, kuid nii jätkus see terve päeva, vaheldumisi sadas lund ja paistis päike. Ja tuul on juba paar päeva äärmiselt külm ja vastik olnud.
Selline lumesadu

Kuid käisin täna endale veel natuke poksimise varustust ostmas. Kuna ei taha oma sõrmenukke iga nädal katki peksta, siis otsustasin, et ostan endale isiklikud focus mitt-id ning kuna lubasin järgmisel pühapäeval ka sparringusse minna, siis oli hambakaitseid ka vaja. Kui ma need suhu panen, siis näen välja küll üsna jube, aga siiski parem kui väljavaade, et keegi mul hambad välja koksab (ärge muretsege, reaalselt on selleks väga väike võimalus, suurema tõenäosusega kukun ma tänaval esihamba välja).
Minu uhiuued focus mitt-id ja topsi sees on hambakaise


Ma siiski siiralt loodan, et kahe nädala pärast on vähemalt Prantsusmaal ilus ja soe, muidu tuleb meie ronimisreis küll nutune.

No comments:

Post a Comment