Saturday, March 9, 2013

Nädalake jälle möödas. Mis toimunud on? Suurt midagi, igapäevane rutiin.

Eile oli siiski väike üllatus. Tegin köögis süüa ja järsku vaatan, et mingi võõras tüüp kõnnib koridoris! Tuleb välja, et meile tuli uus elanik. Tutvustas ennast kiirelt ja läks siis välja. Rohkem teda näinud pole, aga ma olin eile õhtul tööl ka, kuid täna hommikul pole ka kippu ega kõppu. Ei tea, eks paistab. Nimest ei saanud suure ähmiga aru ja ega mu nimede mälu siin eriti hea pole nagunii. Välja nägi nagu lõuna-eurooplane (Hispaania äkki?). Ei teagi kas rõõmustada või kurvastada. Külmkapis on nagunii juba praegu kitsas ja kõik köögikapid oleme ka oma träniga hõivanud. Ei tea, kas peab hakkama koomale tõmbama? Ja veel ühe poisterahva järelt koristada ka ei viitsi kui päris aus olla. Aga äkki ei ole asi üldse nii hull. Loodame.

Head naistepäeva ka tagantjärgi kõigile neidudele ja daamidele! Kuigi ilma facebookita võiks selle siin olles täitsa ära unustada, sest kuigi see peaks olema "ülemaailmne" siis Inglismaal ma küll mingit temaatilist tegevust tähele ei pannud. Siin valmistutakse juba emadepäevaks (UK-s on emadepäev varem kui Eestis). Aga siiski sooviti mulle ka ilusat päeva koos lillega :)

Nüüd lähen paari tunni pärast jälle tööle. Hetkel istun endiselt pidžaamas, aga otsustasin juba hommikul, et pole mõtet nii tihti neid riideid vahetada.

Üks kummaline tähelepanek jõudis ka täna minuni. Hommikul läks meil Internet nii 15 minutiks ära. Aga kui netti pole, muutub arvuti kuidagi hirmus mõttetuks, ei oska teisega nagu midagi peale hakata. Kodus olles Internet väga olulist rolli ei mängi, korra päeva jooksul võiks virutaalsele elule pilgu peale visata, aga muidu on muudki teha üldiselt. Siin olles on aga vahepeal küll tunne, et sõrmed on nagu klaviatuuri külge liimitud ja tagumik on istumisest juba täiesti surnud. Aga kui netti pole siis on tunne nagu oleks keegi mul ka juhtme seinast välja tõmmanud. Eks see vist ole osalt ka selle pärast, et Interneti vahendusel olen ma pidevalt poole jalaga ikkagi Eestis.

Aga praegu avastasin ma, et mul läheb juba kiireks, seega ilusat nädalavahetust!

No comments:

Post a Comment