Monday, March 25, 2013

Kevadpuhkus

Homme, teisipäeval 6.45 stardin Prantsusmaa, Fontainebleau poole jälle kord, et veeta nädal ronides. (Meil hakkas sellest nädalast 3 nädalane kevadvaheaeg) Kuid ma ei ole veel seisukohta võtnud, kas ma ootan seda või mitte. Poolt argumendid on muidugi, et saab Manchesterist ära, loodusesse, vaheldust, ikkagi natuke põnevust, mis sellest, et ma seal juba käinud olen ja neid on veel. Vastu argumendiks on see, et ilm ei tõota tulla nii hea kui eelmine aasta. Ennustus lubab kõigiks päevadeks 10 kraadi ringis sooja. Öösel muidugi tunduvalt madalamat temperatuuri. Seega pole ma veel otsustanud, kas ma tahan nädal aega telkida kui õues on 0 kraadine temp. Eelmisel aastal kompenseeris öise külmetamise päevane +20 ja päike, millega sai algus pandud esimesele päevitusele. Aga eks ole näha, peaasi, et ei sajaks. Õnneks saan laenata korraliku ja sooja pidava magamiskoti mis ehk päästab mu. Ja päikesekreemi pakkisin ka kaasa, olgem siiski optimistid!

Tänane päev ongi läinud ettevalmistustele. Nüüdseks on kott enam-vähem pakitud, hommikul veel hambahari sisse pista ja minekuvalmis. Villased sokid, müts, sall, kindad, pusad, retuusid... loodan, et sooje riideid on piisavalt. Väike esmaabi/ravimikotike on ka kaasas, mis sisaldab valuvaigisteid (odav prantsuse vein eksole), palaviku teed, plaastreid, kurguvalu tablette ja ninarohtu. Kõrvatropid ostsin ka, niiet ükski norskaja mu und ei häiri.

Omaette lõiku väärib mu moonakott. Kui eelmine aasta läksin paari müslibatooni ja kiirpudruga, siis seekord olen ikka tunduvalt paremini ette valmistunud. Kiirpudrud, -supid, -nuudlid, müslibatoonid, küpsised see ja küpsised teine, näkileivad, juust .... you name it, I have it! Kuigi saame ka seal üsna lähedal asuvas supermarketis käia paar korda nädala jooksul, siis otsustasin, et võtan ikkagi ühte ja teist ise kaasa. Kohapealt saab siis osta vorstikesi grillimiseks ja baguette (et ikka päris Prantsusmaa tunne oleks). Ning päris kohalikust pagaripoest sooje croissante ja šokolaadi saiakesi :)

Niiet kuni 2. aprillini olen levist väljas. Aga märkmiku ja pastaka võtan kaasa ja teen olukorrast ning tegutsemisest märkmeid, et siis pärast teile ka rääkida, mis me tegime ja kuidas oli. Laadija võtan ka kaasa ja proovin telefoniga mõne pildi teha. Seniks aga ilusat kevadet! (sest kui ETV ilmateadet ja vanemaid uskuda, siis peaks kevad iga hetk mürtsuga kohale jõudma ja lumi ühe korraga ära sulama ning teie saate varsti kummikutega põlvini lompides ringi mulistada :)

No comments:

Post a Comment