Sunday, March 17, 2013

Sparring

Reedel oli eksam. Laupäeva õhtuks olid hinded juba teada, sest see oli online test, seega ilmselt üsna kerge kontrollida ja meil ei ole suur grupp. Tulemus oli 68.5% sajast. See on "hea", "väga hea" algab 70%st. Eks ma natuke rahulolematu ikka olen. Oleks ju võinud natuke rohkem pingutada ja ikka selle 70 saada. Aga noh, esimene aasta ei loe. Ja eks ma järgmine kord püüan rohkem. Luban, iseendale.

Eile lõpetasin veel oma Ecology and Environmet-i labbooki ära. Kolmapäeval tuleb esitada.

Täna käisin oma esimeses sparringus. Kui muidu on trennis üldfüüsilist trenni ja tehnikat pooleks, siis sparringus tuleb oma teadmised praktikasse rakendada, ehk siis poksida. Alguses väike soojendus ja siis minnakse paaridesse. Teeme kõigepealt drille, ehk harjutame mingit lööki, alguses seistes ja aeglaselt, kord on üks poksikott siis teine. Siis juba liikudes ja nii, et poksikott võib ka vastu hakata. Ja nii mitmete erinevate löökidega. Ja siis vahepeal on poksimine. Nagu päriselt, mitte küll täie jõuga, ikka nii, et paariline püsti jääks ja järgmine kord ka tulla tahaks. 2 minutit ühe paarilisega ja siis vahetatakse. Umbes pool tundi enne lõppu võtsime jalalöögid juurde. Alguses jälle harjutasime natuke ja siis kohe poksima koos jalalöökidega.
Mis mulle meeldis oli see, et alguses sa kohe ei suuda reageerida nii kiiresti, aga natukese aja pärast juba hakkad tähele panema, kui vastasel ei ole kaitse paigas ja saad lüüa. Kuna ma olin esimest korda, siis kõik natuke juhendasid ja õpetasid ka, seega oli täitsa hea. Ma arvan, et esimese korra kohta ei olnud kõige hullem. Aga vasak käsi sai vist mõnda jalalööki blokeerides väikse paugu, sest koju jõudes avastasin, et see on natuke valus ja paistes. Aga see on selline magus valu, välja teenitud.

Ja nüüd tuleb tunni aja pärast juba tööl olla.

No comments:

Post a Comment