Thursday, October 3, 2013

I'm surrounded by idiots...

Ma ausalt vabanda, et järgnev tekst tuleb stiilis "kuri eestlane" aga mitte ei saa vaiki olla.

1)Täna oli mul loeng, kus olid koos päris mitme erineva bioloogia kursuse inimesed. Üsna tavaline kuna see on aine, mida enamik meist vajab ja see oli ka kõigile kohustuslik. 2) Õppejõud näitas meile sellist veebilehte nagu Textwall (neti leht, kuhu me saame loengu ajal sms'iga küsimusi jms saata) ning palus siis mõnel inimesel sinna midagi saata, et näha, kas see toimib. No ja edasine hämmastas mind ikka korralikult. Ma teadsin, et eks sealt mingeid "vaimukusi" kindlasti tuleb, aga et selline hülge möla, seda ma ei osanud oodata. No tõesti, minu esmane reaktsioon oli:

Ja ega see paremaks ei läinudki. Kõik need inimesed peaksid olema vanuses vähemalt 19/20. Teoreetiliselt võiks ju selleks ajaks juba mingi pähkel pealuu sees olla, aga tundub, et neil lõõtsub seal endiselt tuul. Mul pole midagi nalja tegemise vastu, aga sutsu võiks ju ikka mõelda, enne kui midagi suust, sellel hetkel siis telefonist, välja paiskad. Päris kõike, kõike, mida sülg suhu toob pole vaja maailmale kuulutada. Ma kujutan ette, et nii võivad käituda puberteeti läbi elavad teismelised, aga kui sa oled siiski ülikooli 2. kursusel.... Siinkohal ei taha ma kindlasti üldistada, olen täiesti veendunud, et selles loengusaalis oli ka väga mõistlikke inimesi, kes samuti ei leidnud kogu selle kamarajura naljaka olevat. Kahjuks kipub olema nii, et need, kellel tegelikult midagi öelda ei ole, karjuvad ikka kõige kõvemini oma lolluseid ja teistel polegi enam midagi muud teha kui piinlikult oma sõrmi vahtida. Vähemalt "idioodi detektorit" vaja ei lähe, sest nad tunneb enamasti juba kaugelt ära. Kui nüüd saaks nende vähe teravamate pliiatsitega jutu peale, siis polekski ehk asi nii hull

No comments:

Post a Comment